شناسهٔ خبر: 28272829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نخواهد آمد

سرهنگ «مهدی طاهرخانی» گفت: ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نخواهد آمد و جوانان کشور با هر تهدیدی با تمام توان مقابله خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نخواهد آمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مدرسه شاهد شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: در روز 31 شهريور سال 59 «صدام» با پشتيبانی اربابان همين افرادی كه ديروز مردم مظلوم اهواز را در مراسم رژه نیروهای مسلح ترور کردند، جنگی نابرابر بر علیه کشور ما آغاز کرد.

وی افزود: حدود یک هزار كيلومتر از مرزهای کشور ما مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفت و این جنگ حدود 2780 روز به طول انجاميد، ما باکسی جنگ نداشتيم و نخواهيم داشت ولي ملت ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نخواهد آمد و جوانان کشور با هر تهدیدی با تمام توان مقابله خواهند کرد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه مردم كشورمان در دوران دفاع مقدس با هر ظرفیتی از کشور دفاع کردند، تأکید کرد: در خط مقدم جنگ تحمیلی دانش آموزان هم سن شما که 12، 13 سال بیشتر نداشتند حضور داشتند تا پیرمرد 70، 80 ساله که بر خود وظیفه می‌دانستند هر چه در توان دارند برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بگذارند.

وی بیان کرد: در زمان آغاز جنگ تحمیلی هیچ گونه امکاناتی برای مقابله با دشمن نداشتیم، حتی سیم خاردار نداشتیم که با آن مانع ایجاد کنیم و جلوی پیشروی دشمن را بگیریم و اگر کمک و اتحاد و انسجام مردم و نیروهای مردمی نبود هیچ‌گاه این موفقیت‌ها به دست نمی‌آید.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امروزه شاهد هستيد که از موشک‌های دور برد با سوخت جامد گرفته تا عظیم‌ترین تجهیزات و ادوات نظامی با توکل به خداوند و تلاش جوانان نخبه کشور ساخته می‌شود.

انتهای پیام /

نظر شما