شناسهٔ خبر: 28272817 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ستاره پرسپولیس دربی را از دست می‌دهد؟

پرسپولیس بعد از نمایش درخشان برابر الدوحیل و راهیابی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر برابر سپیدرود به میدان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان در شرایطی به مصاف نماینده رشت خواهند رفت که روز پنجشنبه در حساس‌ترین دیدار خود در نیم‌فصل اول باید داربی پایتخت را برگزار کنند. پرسپولیس با پیروزی روز جمعه سپاهان برابر فولاد، حالا با یک پله سقوط و یک بازی کمتر در رده سوم قرار گرفته‌ و به همین دلیل در آستانه داربی احتیاج زیادی به 3 امتیاز این بازی خواهد داشت.
به‌نظر نمی‌رسد سرمربی سرخپوشان در بازی برابر سپیدرود استراحتی به بازیکنان خود بدهد و با نفرات اصلی خود در این بازی ظاهر خواهد شد. نکته قابل توجه اما این است که در بین بازیکنان 2 تیم استقلال و پرسپولیس تنها کمال کامیابی‌نیا 2اخطاره است و در صورتی که در بازی برابر سپیدرود کارت زرد دریافت کند یک‌بار دیگر داربی تهران را از دست خواهد داد. کمال که پیش از این تجربه از دست دادن 2 داربی را در کارنامه دارد باید خیلی مراقب باشد تا کارت زردی را در این بازی دریافت نکند. این بازیکن در بازی رفت برابر السد قطر هم محروم است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی سپیدرود، 2 بازی حساس تیم خود را از دست خواهد داد.جالب اینکه در داربی پیش رو از جمع بازیکنان پرسپولیس و استقلال هیچ بازیکن دیگری با خطر محرومیت روبه‌رو نیست.
کمال پیش از این 2بار دیگر داربی را به‌خاطر محرومیت انضباطی از دست داده است. او یک‌بار داربی را در بازی ملوان به‌خاطر گرفتن کارت زرد و 3کارته شدن از دست داد و یک‌بار هم در بازی با تراکتور مستقیم اخراج شد و در داربی غایب بود.
با وجود این روز گذشته سرمربی سرخپوشان به این بازیکن اعلام کرد که در بازی برابر سپیدرود از ابتدا بازی خواهد کرد و باید خود را برای این دیدار آماده کند. جالب اینکه برانکو به کمال گفته که به هیچ عنوان احتیاط نکند و با تمام وجود برابر سپیدرود بازی کند و با قدرت به میدان برود.

نظر شما