شناسهٔ خبر: 28272687 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

8 رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن و عترت کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هشت رتبه برتر در بخش‌های غیرحضوری به شرکت‌کنندگان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز رسید.

صاحب‌خبر -

8 رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن و عترت کشور

محمد سهرابی‌، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هشت رتبه برتر در بخش‌های غیرحضوری به شرکت‌کنندگان دانشگاه علوم پزشکی اهواز رسید.

وی ادامه داد: در بخش ادبی رشته شعر سیما نقدی، در رشته بررسی و نقد کتاب احسان حیدری، در رشته طراحی پوستر مصطفی عزیزپور، در رشته خوشنویسی محمد جعفری‌زاده، در رشته تذهیب ندا محمدنژاد، در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم محمد دغاغله، در رشته پرسمان خدیجه حیاوی، در رشته تئاتر صحنه گروه احمد غفاری با نمایشی با عنوان «هویت» به رتبه‌های برتر دست یافتند.

سهرابی گفت: همچنین در بخش آوایی حضوری در رشته‌های دعاخوانی و اذان چهار شرکت‌ کننده از دانشگاه علوم پزشکی اهواز 18 تا 20 مهرماه در زیباکنار به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: آسیه اکملی‏، فاطمه سواری و نصرالله بریچی در رشته دعاخوانی، عبدالجلیل آشینه‌گر در رشته اذان، شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات در بخش آوایی حضوری هستند.

انتهای پیام

نظر شما