شناسهٔ خبر: 28272681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با حضور مسئولین بخش معمولان صورت گرفت:

تقدیر از رییس اداره کتابخانه های عمومی پلدختر

در مراسمی که با حضورجمعی از مسئولین بخش معمولان برگزار شداز زحمات علی محمد قهرمانی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر تقدیر به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ در حاشیه این مراسم سیدحبیب اله موسوی سرپرست  بخشداری معمولان، نقش کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی جامعه و افزایش سطح آگاهی و معلومات شهروندان را حائز اهمیت فراوان برشمرد و بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی جهت اعتلای دانش عمومی و افزایش سرانه مطالعه در جامعه تاکید کرد.

موسوی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، کتابخانه عمومی امام علی(ع) بخش معمولان از وضعیت مطلوبی برخوردار است و آمادگی لازم جهت ارائه خدمات فرهنگی به عموم مردم این بخش را دارد.

او زحمات کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر در انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه کتاب و کتاب خوانی را شایسته تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با تعامل بیشتر ادارات و دستگاههای اجرایی و فرهنگی شاهد گسترش بیش از پیش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از علی محمد قهرمانی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پلدختر تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما