شناسهٔ خبر: 28272523 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به مناسبت حادثه تروریستی اهواز انجام شد؛

پیام تسلیت مشاور وزیر و دبیر ستاد کانون‌های مساجد کشور

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به نمایندگی از این خانواده بزرگ، شهادت هموطنان عزیز اهوازی در حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و دبیر این ستاد به نمایندگی از خانواده بزرگ اعضای کانون‌های مساجد کشور، در پیامی شهادت جمعی از هموطنان عزیز اهوازی در حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام ارزانی به این شرح است؛  

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

خوزستان سرافراز قدمتی دارد به بلندای تاریخ ایران زمین و در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال نبرد حق علیه باطل، جایگاه علماء و مردمان مؤمنی بوده است که همواره یار و پشتیبان انقلاب و امام شهدا (ره) بوده‌اند.

در این میان مردم صبور، مقاوم و شهیدپرور شهر اهواز با فرهنگی به زلالی کارون و سرافرازی نخل‌های بلندبالایش، در طول‌ تاریخ به ویژه دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جایگاه راستین حماسه، عشق و ایثار بوده اند؛ سرزمینی که به برکت خون لاله های سرخ و گلگون کفنش، خاکی دارد متبرک به مهر و وفای شهدای سربلند ایران اسلامی. خطه خوزستان و شهر اهواز برای همه‌ی ما یادآور فرهنگ ایثار و شهادت است؛ استانی که مزین به نام کبوتران خونین بالی است که توانسته‌اند از عالم خاک به افلاک درآیند. اقوام شریف این دیار مقاوم اعم از عرب، بختیاری، دزفولی، شوشتری، بهبهانی و ... حافظان غیور مرزهای ایران اسلامی هستند که در لبیک به منویات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دوران درخشان انقلاب اسلامی، برای دفاع از کیان اسلام عزیز و میهن اسلامی آن رشادت‌ها را به منصه ظهور رسانده و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آورده‌اند.

اینک دشمنان فرومایه و وابسته به استکبار جهانی این آب و خاک در ماه محرم الحرام، ماه پیروزی خون بر شمشیر و سالگرد پاسداشت حماسه دفاع مقدس، باردیگر به قصد برهم زدن آرامش و اتحاد اقوام دلاور این استان انقلابی و شهید پرور دست به جنایتی هولناک زده و حمام خون به راه انداخته‌اند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان رشید و برومند این آب و خاک را که در میان آنها زنان و کودکان بی‌گناه نیز دیده می‌شوند، به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ایران، دلاورمردان خدوم نیروهای مسلح و به ویژه خانواده شهدای مظلوم این جنایت تروریستی و مردم مقاوم خوزستان و اهواز، تسلیت عرض نموده و از بارگاه ایزد متعال برای شهدای این حادثه کور تروریستی علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه‌السلام) و برای زخمی‌های این جنایت ددمنشانه، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

حبیب‌رضا ارزانی 

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

نظر شما