شناسهٔ خبر: 28272184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

زنجان در رقابت های لیگ والیبال پسران ایران شرکت می کند

علی صمیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی کشور در 6 ماهه نخست سال و رقابتهای لیگ نیز در 6ماهه دوم سال برگزار می شود.وی اظهار

صاحب‌خبر - علی صمیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی کشور در 6 ماهه نخست سال و رقابتهای لیگ نیز در 6ماهه دوم سال برگزار می شود.
وی اظهار داشت: والیبال زنجان در رده های سنی پایه، خوب و توانمند است و در رده نوجوانان و جوانان، جزو چهار تیم برتر ایران در لیگ دسته سه می باشد.
صمیمی با بیان اینکه تیم دختران زنجان در رقابت های قهرمانی کشور در رقابت با تیم های رقیب به برتری دست نیافتند، افزود: برای شرکت تیم والیبال بانوان زنجان در لیگ دسته یک ایران هنوز تصمیمی از سوی هیات اتخاذ نشده است.
رئیس هیات والیبال استان زنجان گفت: تیم والیبال پسران زنجان در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی امید که 19 تا 24 شهریور امسال با حضور 6 تیم در خانه والیبال زنجان برگزار شد به مقام سوم دست یافت و تیم های فارس و کردستان نیز به ترتیب اول و دوم شدند.
صمیمی ادامه داد: همچنین تیم زنجان در رقابت های والیبال رده سنی نوجوانان و جوانان که مرداد امسال به ترتیب در خراسان شمالی و کردستان و به مدت یک هفته برگزار شد به مقام چهارم و سوم رسید.
رئیس هیات والیبال استان زنجان، سطح فنی و آمادگی تیم های والیبال این استان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر قریب سه هزار ورزشکار زن و مرد به صورت سازمان یافته در ورزش والیبال این استان فعال هستند.
صمیمی افزود: رشته والیبال در شهرستان ماهنشان به تازگی راه اندازی شده و در دیگر شهرستان های استان فعال است.
وی تصریح کرد: 80 داور و 60 مربی زن و مرد در والیبال زنجان فعال هستند که در ارتقای سطح این رشته ورزشی زنجان، تلاش وافر دارند.
6084/6085
انتهای پیام

نظر شما