شناسهٔ خبر: 28270557 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مهارت محوری باید جایگزین حفظ کردن درس شود

یعقوب قوشچی روز یک شنبه در آیین نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت برای شروع سال تحصیلی در مدرسه دخترانه امام محمد باقر(ع) شاهرود افزود : تلاش همگانی برای رسیدن

صاحب‌خبر - یعقوب قوشچی روز یک شنبه در آیین نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت برای شروع سال تحصیلی در مدرسه دخترانه امام محمد باقر(ع) شاهرود افزود : تلاش همگانی برای رسیدن تعالی روحی انسان بدون تکیه بر مهارت آموزی راه به جایی نخواهد برد.
وی تاکید کرد:اگر همه آموزش ها وتوسعه های علمی در دنیا را پیگیر باشیم بدون بصیرت هرگز مناسب و ماندگار نخواهد ماند.
معاون اداره کل آموزش و پرورش سمنان ادامه داد: دانش آموزان باید به جای حفظ محور بودن به مهارت آموزی تکیه کنند تا در اقتصاد مقاومتی نیز پیشرو باشیم.
قوشچی با محکوم کردن حادثه اسفناک تروریستی دشمنان کوردل انقلاب اسلامی و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان ما در نخستین روز هفته دفاع مقدس در اهواز ادامه داد: مردم ما همیشه سربلند و مقاوم بوده و با این اقدام ها وحشت به دل خود راه دهند.
امام جمعه شاهرودهم گفت : امسال با توجه به همزمانی ایام عزاداری سالار شهیدان ،هفته دفاع مقدس وآغاز ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت ،معنویت و مقاومت باهم گره خورده اند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی افزود: نتیجه هر مقاومت، ایستادگی و پایمردی پیروزی است که عبرت بزرگ نهضت عاشورا هم است.
وی زیر بار ظلم نرفتن ، پیروزی های هشت سال دفاع مقدس و توسعه های گوناگون علمی ،آموزشی وفناوری های مختلف را از درس های بزرگ نهضت حسینی برشمرد.
معاون استاندارسمنان و فرماندارشاهرود هم در این آیین گفت: هرچند تمامی ظلم و استکبار جهانی و هم پیمانانش همیشه برای صدمه زدن به نظام اسلامی در ذهن خود نقشه های فراوانی را می ریزند ولی بر اراده ملت ما در مقاومت خللی وارد نمی کند.
محمد کرم محمدی افزود: آینده کشور ما در دستان با کفایت دانش آموزان کنونی است که علم ، تعلیم و تربیت و عفت و پاکدامنی را می آموزند.
سید محمد موسوی مدیرآموزش وپرورش شهرستان شاهرودهم گفت: سال تحصیلی جاری 32 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 222 واحد آموزشگاه مستقل و ضمیمه با 2 هزار و 100 نفر نیروی رسمی آموزش و پرورش کار خود را آغازکردند.
در این آیین مسئولان دستگاه های اجرایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ،والدین و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند .
7358/6167
انتهای پیام

نظر شما