شناسهٔ خبر: 28269896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

پنجمین انتقام در راه است

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز،‌ ۳۱ شهریور امسال و در شرایطی که مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در بسیاری از شهر‌های کشورمان در حال برگزاری بود، ۴ تروریست در اهواز، رژه نیرو‌های مسلح در این شهر را به خاک و خون کشیدند.
 
این ۴ تروریست که از چند روز قبل‌تر، سلاح‌های خود را در پارکی واقع در نزدیکی محل رژه در بلوار قدس اهواز پنهان کرده بودند، در روز برگزاری رژه که مردم عادی اعم از زن و کودک هم مشغول تماشای آن بودند، در پوشش مردم عادی وارد محل برگزاری رژه می‌شوند و در یک اقدام تروریستی، به سمت مردم عادی، نیرو‌های رژه‌رونده و حاضران در مراسم،  شروع به تیراندازی می‌کنند.
 
در نتیجه این حمله کور تروریستی ۲۴ نفر از هموطنان‌مان که دختربچه خردسال و جانباز ویلچری نیز  در میان آن‌ها بودند، به شهادت می‌رسند. بلافاصله بعد از این اقدام تروریست‌ها، نیرو‌های امنیتی حاضر در مراسم شروع به درگیری با این ۴ تروریست می‌کنند و در همان دقایق ابتدایی این درگیری، ۳ تروریست درجا به هلاکت می‌رسند و نفر چهارم نیز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان به هلاکت می‌رسد.
 
پنجمین انتقام در راه است
سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در همان شب وقوع حمله تروریستی در اهواز (۳۱ شهریور) گفت: «جدای از ۴ تروریستی که امروز(روز شنبه) به سزای عمل خودشان رسیدند و به درک واصل شدند، حامیان اصلی این تروریست‌ها باید منتظر سیلی بسیار محکم ما در برابر این حرکت تروریستی باشند و ان‌شاالله به زودی اقدام خواهد شد».

پنجمین انتقام در راه است
این اظهارات سردار شکارچی، خبر از پنجمین انتقام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از دشمنان و ضدانقلاب طی ۱۵ ماه گذشته می‌دهد. انتقام‌هایی که هربار در یک سطح خاص و به یک شیوه خاص انجام شده و نفس دشمن و ضدانقلاب را گرفته است.

انتقام اول
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ و تنها ۲۶۰ ساعت پس از حمله بزدلانه تروریستی عوامل گروهک داعش به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی، نیروی هوافضای سپاه در قالب عملیات «لیله القدر» با شلیک موفقیت آمیز ۶ موشک «ذوالفقار» و «قیام» از استان‌های کرمانشاه و کردستان به مقر فرماندهی تروریست‌های داعش در دیرالزور، خسارات و تلفات گسترده‌ای را به این گروهک وارد کرد. موشک‌هایی که از فراز آسمان عراق عبور کردند. به نقل از روابط عمومی سپاه، در جریان این عملیات موفق، بیش از ۱۷۰ تروریست تکفیری از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاکت رسیده و علاوه بر مجروحیت تعدادی دیگر از تروریست‌ها، تلفات سنگینی بر ادوات، تجهیزات و سامانه‌های آنان وارد شد.
 
پنجمین انتقام در راه است
انتقام دوم
۲۳ مرداد سال ۱۳۹۶ سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در دیدار با خانواده‌های ۴ شهید مدافع حرم در سخنانی گفت: «چند وقت قبل به «جلیل قنبرزهی» (سرکرده گروهک تروریستی انصار الفرقان) را شوراندند که به داخل خاک ایران بیاید و عملیات تروریستی انجام دهد. او به هم ارتفاعات قصرقند آمد و توسط نیرو‌های روزه‌دار ما در تاریخ ۲۹ خرداد به هلاکت رسید؛ هنوز که هنوز است سرویس جاسوسی عربستان نتوانسته برای جایگزینی جلیل قنبرزهی به نتیجه برسد؛ وقتی برادران ما را در میرجاوه شهید کردند گفتیم انتقام می‌گیریم، انتقام بالاتر از انهدام گروه قنبرزهی؟»
 
پنجمین انتقام در راه است
انتقام سوم
۳۰ شهریور سال ۱۳۹۶ سرلشکر حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اربعین شهادت مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور، اظهار کرد: «من در پیامی که برای شهادت شهید حججی دادم، گفتم ما انتقام خواهیم گرفت؛ ما باید به وعده خودمان صادق باشیم؛ انتقام ما این است که کمتر از ۳ ماه دیگر، اعلام پایان حکومت داعش در این کره خاکی خواهد بود. سعی می‌کنیم این ۳ ماه را به ۲ ماه تبدیل کنیم و عمر این شجره خبیثه و این غده سرطانی خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را به پایان برسانیم و جشن آن را در ایران و در بین همه منطقه اعلام کنیم». ۲۹ آبان و یک روز قبل از سررسید وعده سردار سلیمانی، درباره نابودی شجره خبیثه داعش، این گروهک تروریستی تکفیری پس از شکستی که از جبهه مقاومت در نبرد البوکمال خوردند، به صورت رسمی همه مراکز و پایگاه‌های خود را در خاک سوریه و عراق از دست دادند. فرماندهی میدانی نبرد البوکمال با سردار سلیمانی بود.
 
پنجمین انتقام در راه است
انتقام چهارم
در شب ۲۹ تیر امسال،  تعدادی از اشرار ضدانقلاب به یکی از پایگاه‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه در شهرستان مریوان به‌نام پایگاه «دری» کنار روستای «دری»، حمله کردند و با انفجار زاغه مهمات، تعداد ۱۱ تن از نیرو‌های سپاه را به شهادت رساندند. در این درگیری تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی و متواری شدند. ۱۷ روز بعد در تاریخ ۱۵ مرداد، سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه، در خصوص این اقدام تروریستی گفت: «ضربه‌ای که در پاسخ به این حرکت تروریستی می‌زنیم هم‌وزن این ۱۱ شهید خواهد بود. باید کاری کنیم تا دیگر حضور گستاخانه این تروریست‌ها در کشورمان تکرار نشود». همچنین همچنین در همان روز سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، خبر از انتقامی کوبنده به ضدانقلاب داد و گفت: «انتقام ما از گروه‌های تروریستی کوبنده است؛ البته مکان و زمان آن مشخص نیست، ولی تروریست‌ها در هر نقطه‌ای باشند، انتقام خود را از آن‌ها می‌گیریم». سرانجام در روز ۱۷ شهریور یعنی ۵۰ روز پس از اقدام تروریستی ضدانقلاب در مریوان و ۳۳ روز پس از وعده انتقام فرمانده کل سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وعده انتقام خود را عملی کرد و پاسخی سخت، کوبنده و گیج‌کننده را به ضدانقلاب داد. در این روز یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه با مشارکت یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، در یک عملیات موفق، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک‌های پلید و جنایتکار و مرکز آموزش تروریست‌های وابسته را با ۷ فروند موشک زمین به زمین کوتاه برد، مورد هدف قرار داد.

منبع:میزان

نظر شما