شناسهٔ خبر: 28268940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تولای کارایازی:پیشرفت کشتی کلاسیک بانوان ایران بی نظیر است

نماینده اتحادیه جهانی کشتی با ابراز خوشحالی از برگزاری اولین تورنمنت بین المللی کلاسیک بانوان، از تلاش فدراسیون ایران در راه رشد و گسترش این رشته تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،خانم تولای کارایازی داور درجه یک بین المللی کشتی از ترکیه در مورد برگزاری اولین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک در لبنان اظهار داشت: از اینکه این رشته جدید راه اندازی شده بسیار خوشحالم. در این مدت دو بار به ایران آمدم و کشتی کلاسیک را دیدم، اصلا فکرش را نمی کردم این رشته به این سرعت رشد کند. از اینکه دیدم این همه کشور مثل قرقیزستان، اوکراین، ایتالیا، ارمنستان و... به مسابقات آمده اند تعجب کردم. کشتی کلاسیک خیلی سریع رشد کرد، بیش از آنکه ما انتظارش را داشتیم.

وی با اشاره به زحمات فدراسیون کشتی در رشد و گسترش کشتی کلاسیک بانوان تصریح کرد: از رسول خادم رئیس فدراسیون، مریم منظمی (نایب رئیس بانوان) و فرناز پناهی زاده (رئیس روابط بین الملل) و کل مجموعه کشتی ایران به خاطر کارهایی که در این مدت انجام دادند تا کشتی کلاسیک روند رو به رشدی داشته باشد، تشکر می کنم.

نماینده اتحادیه جهانی در اولین تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان در مورد تیم ایران نیز ابراز امیدواری کرد: خیلی به تیم ایران امید دارم که در این تورنمنت مدال بگیرند.

تولای کارایازی تورنمنت لبنان را یک استارت خوب برای کشتی کلاسیک در دنیا دانست و گفت: این یک آغاز فوق العاده خوب برای کشتی کلاسیک است. خیلی خوشحالم که من به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این رقابت ها و در این رشته جدید حضور دارم.

این رقابت ها از ساعت 11 امروز (اول مهر) با حضور تیم های ایران، ارمنستان، سوریه، گرجستان، مصر، عراق، قرقیزستان، لبنان، اوکراین و ایتالیا در سالن امیل لحود بیروت در 6 وزن آغاز شد.

فاطمه محمدی در 50 کیلوگرم، زهرا یزدانی در 55 کیلوگرم، فاطمه نیکبخت در 60 کیلوگرم، میمنت قاسم آبادی در 65 کیلوگرم، کوثر لفته زاده در 70 کیلوگرم و معصومه خانلر در وزن 75 کیلوگرم نمایندگان ایران در این تورنمنت بین المللی هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما