شناسهٔ خبر: 28266347 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ماجرهای خواهرانِ سلبریتی (قسمت دوم)

صاحب‌خبر -

سلبریتی‌ها نیز مانند انسان‌های معمولی رفتارهای متفاوتی با خانواده‌شان دارند و در کنار سلبریتی‌هایی که همیشه در کنار خواهرشان دیده می‌شوند سلبریتی‌هایی هم هستند که هیچ خبری از خواهر خود نمی‌گیرند.

 

رفتارهای سلبریتی‌ها با خواهر و سایر اعضای خانواده در نوع خود جالب است و گاهی اوقات شوخی‌های سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی با خواهرانشان دست به دست می‌شود. بعضی از این سلبریتی‌ها حسابی به فکر خواهرشان هستند و در صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی پست‌های زیادی از تفریح‌ها و خوش‌گذرانی‌های خواهرانه منتشر می‌کنند.

 

از طرف دیگر سلبریتی‌هایی را نیز سراغ داریم که سال به دوازده ماه خبری از خواهرشان نمی‌گیرند. با این حساب در ادامه قصد داریم به سلبریتی‌هایی که حسابی هوای خواهرشان را دارند و سلبریتی‌هایی که خواهرشان را فراموش کرده‌‌اند اشاره کنیم.

 

۱۰. زویی و امیلی دشانل

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این دو خواهر هر دو به دلیل ایفای نقش در فیلم‌های مختلف شناخته می‌شوند اما اگر توجهی به فامیل آن‌ها نداشته باشید بعید به نظر می‌رسد ارتباط خواهرانه میان آن‌ها را تشخیص دهید. در بین این دو خواهر امیلی توانست با حضور در سریال موفق استخوان‌‌ها آوازه بیشتری برای خودش دست و پا کند، از طرف دیگر زویی نیز سریال تلویزیونی New Girl را در کارنامه خود دارد. خواهران دشانل دارای فرزندانی با سن و سال‌های مشابه هستند و بچه‌ها را در کنار هم بزرگ می‌کنند.

 

گفته می‌شود زمانی که محل کار این دو خواهر با هم نزدیک باشد بچه‌ها را به اتفاق یکدیگر به محل کار می‌برند. امیلی در برنامه تلویزیونی Jimmy Kimmel Live مدعی شد حضور این بچه‌ها در کنار یکدیگر ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما دشواری‌های خاص خودش را دارد و دقیقاً زمانی که با هزار و یک زحمت یکی از آن‌ها به خواب می‌رود دیگری از خواب بیدار می‌شود تا آسایش این دو خواهر را به هم بزند.

 

۹. کایلی و کندال جنر

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

با یک جستجوی کوچک در اینترنت چشم شما به ده‌ها عکس از کایلی و کندال در کنار یکدیگر می‌افتد و این امر از عشق و محبت خواهرانه آن‌ها حکایت دارد. این دو سلبریتی‌ زیبارو که فعالیت‌های هنری و تجاری مشابهی به هم دارند رابطه کاری خوبی باهم برقرار کرده‌اند، در این بین رقابت زیادی با هم دارند و از هر فرصتی برای پیشی گرفتن از یکدیگر بهره می‌گیرند.

 

کایلی در مجموعه مستند زندگی خود گفته است بعید به نظر می‌رسد اگر با کندال خواهر نبودم رابطه دوستی میان ما وجود داشت. این دو خواهر اختلاف نظر‌های زیادی با هم دارند و سبک زندگی متفاوتی را دنبال میکنند.

 

۸. ماری‌کیت، اشلی و الیزابت اولسن

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

ماری‌کیت و اشلی السون را بیشتر هواداران به خاطر مجموعه Full House می‌شناسند و خاطره‌های خوبی با این دو خواهر دارند. در این بین خبری از خواهر سوم آن‌ها الیزابت نبود تا اینکه این سلبریتی زیبای هالیوودی در مجموعه فیلم‌های Avengers حضور پیدا کرد.

 

الیزابت مدعی است نصیحت خواهران بزرگ‌تر خود برای حضور در هالیوود را گوش نکرده اما از کار و پیشرفت آن‌ها الهام‌های زیادی گرفته است. الیزابت در گفتگویی با مجله انگلیسی مترو متذکر شده که خواهرهای وی در زمینه کاری خود بهترین‌ها هستند و از استعداد زیادی بهره می‌برند. وی در ادامه باز هم تأکید کرده که هرگز به حرف خواهرهای بزرگترش گوش نمی‌کند و اگر در این حرفه با مشکلی برخورد کند مسئولیت تصمیم‌هایی که گرفته را بر عهده خواهد گرفت.

 

۷. جسیکا و اشلی سیمپسون

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

سالیان سال است که آوازه عشق و محبت این دو خواهر زیبارو به گوش میرسد، جسیکا و اشلی با هم بزرگ شده‌اند و هر دو در زمینه خوانندگی ید طولایی دارند. اخیراً اشلی به سمت تولید برنامه‌های تلویزیونی رو آورده است و در مجموعه‌ای با نام اشلی + ایوان حضور دارد. جسیکا در جایی گفت از حضور خواهرش در این برنامه متعجب شده و حضور اشلی در این برنامه را زیر سؤال برده است.

 

از طرف دیگر اشلی سیمپسون ۳۸ ساله از حضورش در این برنامه کاملاً مطمئن است و مدعی است این برنامه که بخش‌هایی از زندگی واقعی اشلی سیمپسون را دنبال می‌کند باعث افزایش اعتماد به‌نفس وی شده است.

 

۶. ونسا و لورا مارانو

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این دو خواهر بامزه به اندازه‌ای با هم نزدیک هستند که بعید به نظر می‌رسد بتوان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد. ونسا و لورا هر دو در زمینه هنرپیشگی فعالیت می‌کنند و این ونسا بود که در ابتدا به این حرفه رو آورد و به همین دلیل همیشه حامی خواهرش بوده است.

 

این‌ روزها لورا مارانو را در صحنه‌های موسیقی نیز شاهد هستیم و ونسا به عنوان خواهر بزرگ‌تر در این زمینه نیز هوای ونسا را دارد و در جایی گفته است از اینکه لورا عزم حضور در دنیای موسیقی را دارد بسیار خوشحال است و به عنوان کسی که استعداد خوبی در موسیقی ندارد بسیار خوشحال هستم که خواهرم پیانو می‌نوازد و ترانه‌هایی که سروده را می‌خواند.

 

۵. کیم، کورتنی و کلویی کارداشیان

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این سه خواهر جنجالی ممکن است از نزدیک رابطه خوبی با هم نداشته باشند اما همیشه هوای یکدیگر را دارند و اوج همکاری کیم، کورتنی و کلویی را در مجموعه Keeping Up With The Kardashians شاهد هستیم.

 

کیم کارداشیان در این زمینه به مجله Vogue india گفته که شوخ‌طبعی را از برادر، مهربانی را از کندال و یک‌دنده بودن را از کلویی به ارث برده است. این سه خواهر دوست‌داشتنی در هنگام بروز مشکلات، دلخوری‌ها را پشت‌سر می‌گذارند و از یکدیگر حمایت می‌کنند.

 

۴. کیلی و بریانا کوئوکو

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

بدون شک کیلی کوئوکو را در سریال Big Bang Theory دیده‌اید و هنرنمایی وی در این سریال حسابی شما را به خنده وادار کرده است اما بعید می‌دانیم حتی روحتان خبر داشته باشد که کیلی خواهری با نام بریانا دارد.

 

بریانا و کیلی شباهت‌های رفتاری زیادی به یکدیگر دارند و انتظار می‌رود در آینده چیزهای بیشتری از این دو خواهر با استعداد شاهد باشیم.

 

۳. بریتنی و جیمی لین اسپیرز

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این دو خواهر دوست‌داشتنی و زیبارو مدت‌هاست که فعالیت‌های حرفه‌ای دارند و به‌رغم اینکه جیمی لین سن و سال کمتری نسبت به بریتنی دارد باز هم این خواهرها تجربه‌های زیادی کسب کرده‌اند. جیمی لین در سن نوجوانی باردار شد و مدت زیادی خبری از وی در هالیوود نبود.

 

جیمی لین اسپیرز در این زمینه گفته است من و خواهرم حدود ۱۰ سال با هم اختلاف سن داریم اما توانسته‌ایم رابطه خواهری خوبی برقرار کنیم و امیدوارم دو خواهر کوچکتر ما هم از این رابطه درس بگیرند و خواهران خوبی برای هم باشند.

 

جیمی لین در ادامه صحبت‌های خود خطاب به بریتنی گفته است رابطه آن‌ها کاملاً خاص و منحصر به‌فرد است و اختلاف سن باعث شده تا رابطه محکم‌تری بین آن‌ها وجود بیاید.

 

۲. کیت و لاتی ماس

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

کیت ماس یکی از موفق‌ترین چهره‌های دنیای مدلینگ است و به‌رغم اینکه این روزها بازنشسته شده باز هم افسانه‌ کیت ماس در دنیای پوشاک باقی‌مانده است. جالب است بدانید کیت ماس خواهری با نام لاتی دارد که بیست سال از خودش جوان‌تر است.

 

لاتی از طرفداران پروپاقرص کیت است و قصد دارد همانند خواهرش به چهر‌ه‌ای شناخته شده در صنعت مدلینگ تبدیل شود. کیت ماس تاکنون کمک‌های زیادی به لاتی برای موفقیت در دنیای مدلینگ انجام داده است و انتظار می‌رود در آینده با پدیده‌ای جدید در دنیای مدلینگ طرف باشیم.

 

۱. کارا و پاپی دلوین

 

خواهران سلبریتی ها,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

بدون شک کارا دلوین را می‌شناسید اما به شما حق می‌دهیم اگر پاپی دلوین برای شما ناشناخته باشد. این دو خواهر در دنیای مدلینگ نام‌های شناخته‌ شده‌ای هستند و هر دو دستی در هنرپیشگی دارند اما در این بین بخت بیشتر با کارا یار بوده و حضور کارا دلوین در فیلم‌ Suicide Squad نام وی را بیشتر بر سر زبان‌ها انداخت.

 

جالب است بدانید وقتی از پاپی دلوین سؤال شد که آیا به موفقیت‌های خواهرش کارا حسادت می‌کند، وی با کمال صراحت پاسخ داد از کودکی همیشه می‌دانسته چیزی منحصر به فرد در کارا وجود دارد، کارا به راحتی ترانه‌ها را از بر می‌کرد و تمرین‌های رقص را در کمترین زمانی فرا می‌گرفت. پاپی در ادامه صحبت‌های خود تعریف می‌کند زمانی که کارا کودکی بیش نبود نمایش‌ها را به‌خوبی اجرا می‌کرد و باعث شگفتی حاضرین می‌شد.

 

کارا و پاپی از آن خواهرهای سلبریتی هالیوود به‌حساب می‌آیند که عاشق یکدیگر هستند و از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از هم استفاده می‌کنند.

 

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌های رسیدیم که حسابی هوای خواهرشان را دارند، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی‌هایی را می‌شناسید که با هم فامیل هستند و رابطه خوبی دارند در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان نام و مشخصات این چهره‌های سرشناس قرار دهید.

 

محمد کاملان

 

نظر شما