شناسهٔ خبر: 28265150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کمیته ملی المپیک چند میلیارد تومان برای اعزام به بازیهای آسیایی هزینه کرد؟

کمیته ملی المپیک

مجموع هزینه های اعزام کاروان ورزشی ایران به بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ و همچنین بخشی از هزینه های کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از  کمیته ملی المپیک، درجهت شفاف سازی بودجه های پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها و همچنین هزینه های صورت گرفته برای اعزام کاروان های ورزشی ایران به بازیهای مختلف و قرار دادن آن بر روی سایت کمیته جهت اعلام عمومی، مجموع هزینه های اعزام کاروان ورزشی ایران به هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و بخشی از هزینه های کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان بوینوس آیرس اعلام شد.

*هزینه کلی صورت گرفته به شرح زیر می باشد:

هزینه های پروازی

۲۳/۸۸۸/۸۳۹/۴۸۰   ریال

هزینه خرید ارز به ارزش ۲ میلیون دلار

۹۲/۱۱۲/۴۳۵/۴۹۶   ریال

هزینه البسه و تجهیزات ورزشی

۱۸/۵۶۵/۸۵۰/۰۰۰   ریال

هزینه عوارض خروج از کشور

۲/۰۹۵/۵۰۰/۰۰۰    ریال

هزینه لوازم و ملزومات کاروان

۴/۳۷۰/۸۰۳/۱۷۲    ریال

جمع

۱۴۱/۰۳۳/۴۲۸/۱۴۸   ریال

همچنین بعد از بررسی های لازم در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هزینه های ارزی صورت گرفته در آینده ای نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید.

پرداخت ۸۵درصد از بودجه فدراسیون ها

در ادامه پرداخت بودجه مصوب شده فدراسیونها از سوی کمیته ملی المپیک در سال ۱۳۹۷ و با توجه به اطلاع رسانی و شفاف سازی در این زمینه از سوی کمیته که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان اتفاق می افتد،کمیته ملی المپیک ۱۵ درصد دیگر بودجه را پرداخت کرد تا با توجه به پرداخت ۷۰ درصدی بودجه فدراسیون ها در ماه های گذشته، میزان بودجه دریافتی فدراسیونها از کمیته ملی المپیک در سالجاری به ۸۵ درصد برسد.

همچنین ۱۵ درصد پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها طبق جدول فوق است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما