شناسهٔ خبر: 28264788 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

واکنش وزارت خارجه آمریکا به حمله تروریستی اهواز: اقدامات تروریستی و جان باختن انسان‌های بی‌گناه را محکوم می‌کنیم / در مقابل این تروریسم افراطی در کنار مردم ایران هستیم و با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم

هیثر نوئارت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «ما از گزارش‌ها درباره حمله افراد مسلح به رژه نظامی ایرانی‌ها در اهواز مطلع شده‌ایم. در مقابل این تروریسم افراطی در کنار مردم ایران هستیم و در این لحظات وحشتناک با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم. ایالات متحده تمامی اقدامات تروریستی و جان باختن انسان‌های بی‌گناه را محکوم می‌کند.»

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به حمله تروریستی امروز در اهواز، این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله تروریستی روز شنبه در اهواز، از حمایت کشورش از مردم ایران در مقابله با تروریسم افراطی سخن گفته و تمامی اقدامات تروریستی را محکوم کرد.

هیثر نوئارت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای گفت: «ما از گزارش‌ها درباره حمله افراد مسلح به رژه نظامی ایرانی‌ها در اهواز مطلع شده‌ایم. در مقابل این تروریسم افراطی در کنار مردم ایران هستیم و در این لحظات وحشتناک با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم. ایالات متحده تمامی اقدامات تروریستی و جان باختن انسان‌های بی‌گناه را محکوم می‌کند.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما