شناسهٔ خبر: 28263309 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

علی کریمی – پرسپولیس؛ اینبار عشق نیست

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز،  شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها بعد از عصیان و جادوگری در دوران بازیگری اکنون برگ تازه‌ای از دوران ورزشی‌اش را استارت زده و به دنیای مربیگری آمده است.

او بعد از تجربه‌ای عجیب روی نیمکت نفت تهران، از نیم فصل گذشته به رشت رفت تا هدایت سپیدرود را عهده‌دار شود. تیمی که با پیروزی در جدال‌های خانگی و با پتانسیل هواداران پرشورش توانست جواز بقا را به خود اختصاص دهد.

پایان فصل با پایان همکاری مقطعی علی کریمی و سپیدرود منتهی شد. ماجراهای عجیب مدیریتی و مالکیتی این باشگاه باعث شد تا علی کریمی از سپیدرود دور شود و خداداد عزیزی هدایت سرخ‌ها را برعهده گرفت. نتایج بد سپیدرود با خداداد عزیزی و حواشی شکل گرفته در کنار تغییرات مجدد مدیریتی باعث شد تا بار دیگر علی کریمی به رشت بازگردد و به همراه کادرفنی‌اش هدایت این تیم را برعهده گیرد.

علی کریمی اکنون باید برابر پرسپولیس حاضر شود و اینبار دومین تقابل مربیگری خود را با برانکو ایوانکوویچ پشت سر خواهد گذاشت. تیم او در فصل گذشته و در شرایطی که بقای آن در لیگ برتر تضمین شده بود برابر پرسپولیس با سه گل شکست خورد و در پایان آن بازی نیز شاگردان برانکو ایوانکوویچ جشن قهرمانی خود را برپا کردند. لحظاتی تاریخی اما در جریان بازی باعث شد تا کریمی بارها مجبور به رها کردن بازی و پاسخ به ابراز لطف هواداران بگذارد. هیچکس نمی‌توانست باور کند علی کریمی روبرو و علیه آنها حاضر شود. بازیکنی که می‌توان گفت جزو 5 بازیکن محبوب تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

بازیکنی که یکی از خاطره انگیزترین صحنه‌های عشق خود به پرسپولیس را در جریان دیدار دو تیم استیل آذین و استقلال با نمایش پیراهن پرسپولیس به جا گذاشت و در بازی سپیدرود و پرسپولیس نیز بارها مورد حمایت هواداران این تیم قرار گرفت.

علی کریمی اما اینبار با انگیزه متفاوتی مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد؛ تیم سپیدرود در میانه فصل هنوز نتوانسته در قامت تیمی که نشانه‌های سقوط در آن وجود ندارد ظاهر شود و کسب امتیاز از این بازی و برابر مدعی قهرمانی می‌تواند آنها را به خودباوری بزرگی برای ادامه فصل برساند، خصوصا آنکه آنها همچنان در کسب نتیجه خارج از خانه ناکام بوده‌اند ( بعد از یک فصل آنها برابر ملوان و جام حذفی به برتری دست یافته‌اند). این جدال می‌تواند یک دیدار فارغ از عشق برای علی کریمی در طول 90 دقیقه تلقی شود و برای یک بازی هم که شده او فارغ از علایق قلبی‌اش به دنبال برتری سرخ‌های رشتی باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما