شناسهٔ خبر: 28261263 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حسین‌زاده اعلام کرد:

وجود 40 هزار نسخه از آثار برگزیده دفاع مقدس در کرمان

گروه فرهنگی ـ. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان از وجود ۱۰۱ بخش ویژه دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار نسخه کتاب از آثار برگزیده دفاع مقدس در کرمان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان دیروز شنبه، 31 شهریور به تشریح فعالیت‌های بخش ویژه دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی کرمان اشاره کرد و افزود: در بخش‌های ویژه دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی این استان بیش از 40 هزار نسخه از آثار برگزیده وجود دارد که علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس می‌توانند از این ظرفیت برای ارتقای سطح مطالعاتی خود و انجام فعالیت‌‌های تحقیقاتی استفاده کنند.
وی افزود: سال گذشته در کتابخانه‌های عمومی این استان در هفته دفاع مقدس 130 نشست مطالعاتی، 15 جلسه نقد و بررسی کتاب، 76 نشست کتابخوان، 134 نمایشگاه کتاب، 32 برنامه روایتگری و در مجموع 563 برنامه فرهنگی برگزار شد.
حسین‌زاده، غبارروبی مزار مطهر شهدای والامقام توسط کتابداران، بزرگداشت شهدا و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معزز آن‌ها، تجلیل از پیشکسوتان و حماسه سازان دوران دفاع مقدس، نشست‌های کتابخوان، جلسات نقد و بررسی ویژه هفته دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی استان کرمان عنوان کرد.
انتهای پیام

نظر شما