شناسهٔ خبر: 28259622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شایان مصلح در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس بهتر از الدحیل بود/ برای تیمم با جان و دل بازی می‌کنم/ دربی با سایر بازی‌ها فرقی ندارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با بازگشت رویایی خود نشان داد که بهتر از الدحیل است

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شایان مصلح، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره وضعیت اخیر سرخپوشان با خبرنگار برنا صحبت کرد.

*بازی بسیار خوبی با الدحیل داشتید و توانستید به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنید، درباره این دیدار صحبت کنید.

بله خدا را شکر که توانستیم با شکست الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا ماندنی شویم. الدحیل تیم خوبی بود اما پرسپولیس با بازگشت رویایی خود نشان داد که بهتر از الدحیل است زیرا همه بازیکنان با غیرت بازی کردند.

*بعد از مدت‌ها به ترکیب بازگشتید، به نظرت چرا برانکو از شما در ترکیب استفاده نمی‌کرد؟

همیشه گفتم هر زمان سرمربی و تیم به من نیاز داشته باشد با جان و دل بازی خواهم کرد. تلاش کردم در این بازی نقشی که از من خواستند را به خوبی ایفا کنم. خدا را شکر با آمدنم به خط دفاعی کمک کردم تا با حملات مکرر به گل برسیم و از این صعود بارها خدا را شکر کردم.

* به نظرت پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود؟

هنوز بازی مانده است اما قهرمانی دور از دسترس نیست اگر شرایط برای تیم مهیا شود و بتوانیم در آسیا با حضور همه بازیکنان به پیروزی برسیم و با حضور در فینال تلاش می‌کنیم به قهرمانی آسیا هم برسیم.

*درباره دیدار با السد صحبت کنید.

همه می دانیم السد خیلی هزینه کرد. با خرید بازیکنان مطرح دنیا به دنبال قهرمانی در آسیا است اما پرسپولیس هم بازیکنان با کیفیتی دارد. امیدوارم بتوانیم با شکست السد دل هواداران را شاد کنیم.

*در دیدار با الدحیل هواداران حمایت خیلی خوبی از تیم داشتند، نظرت درباره حضور این همه هوادار چیست؟

ممنونم از همه هواداران که در هر شرایطی در کنار تیم هستند. با تشویق تک تک هواداران با انرژی و انگیزه توانستیم بازگشت رویایی داشته باشیم. خدا را شکر بردیم و هواداران پرسپولیس دست خالی ورزشگاه را ترک نکردند.

*نظرت درباره دیدار با استقلال چیست؟

من درباره دربی صحبت نمی‌کنم. پرسپولیس به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی است و تیم ها برای ما فرقی ندارند و فقط برای پیروز شدن به میدان می‌رویم.

نظر شما