شناسهٔ خبر: 28259611 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیشترین تصویر غذایی که کاربران اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند چیست؟

به اشتراک گذاشتن تصاویری از امور و غذاهای مورد علاقه افراد در شبکه‌های اجتماعی، این روزها عادت بسیاری از کاربران فضای مجازی شده است.

صاحب‌خبر -

بیشترین عکس غذایی که کاربران اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند چیست؟+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکس گرفتن از کارهای روزانه و به اشتراک گذاشتن با کاربران فضای مجازی که در شرایط فعلی اغلب آن‌ها را نمی‌شناسیم، کار بسیاری از افرادی است که در سراسر دنیا و به دلایل مختلف، انجام آن را دوست دارند و شاید خود ما هم جزو  آن‌ها باشیم.

محققان و کارشناسان پس از انجام تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که عکس گرفتن از غذا و سپس انتشار آن در صفحات مجازی و از جمله اینستاگرام مستلزم اختصاص وقت است و این مسئله در برخی از موارد طولانی شده و در نهایت اشتهای فرد کم شده و نسبت به غذایی که مشغول عکاسی از آن بوده است دلزده می‌شود.
 
پیشنهاد و توصیه کارشناسان به آن دسته از کاربرانی که عادت به تهیه عکس و اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی دارند این است که این عادت را ترک کرده و یا از اختصاص وقت زیاد به انجام آن خودداری کنند.
 
پیتزا یکی از غذاهایی است که در دسته فست فودها قرار می‌گیرد و در سایر نقاط دنیا هواداران و علاقه مندان بی شمار و مخصوص به خود را دارد و البته غذای محبوب اغلب کودکان، نوجوانان و جوانان است.
 
تحقیق کارشناسان نشانگر این است که « پیتزا » یکی از غذاهای پر طرفداری است که بسیاری از کاربران فضای مجازی فعال در اینستاگرام، به هنگام سرو این غذا از آن عکس گرفته و در صفحه شخصی خود به اشتراک می‌گذارند.
 
انتهای پیام/

نظر شما