شناسهٔ خبر: 28259605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آجرلو: هدف تیراندازان ۳ مدال طلای پاراآسیایی است

سرمربی تیم ملی تیراندازی اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: هر چند هنوز هم مشکل فشنگ داریم، اما امید به کسب ۳ مدال طلا در این بازیها داریم.

صاحب‌خبر -

یوسف آجرلو در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیراندازان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا افزود: مجید فلاح (تپانچه بادی و تپانچه حفیف ۵۰ متر)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی و عالیه محمودی(تپانچه بادی و تپانچه ۵۰ متر خفیف)، رقیه شجاعی (تفنگ بادی ایستاده و درازکش)، زهرا غلامزاده و معصومه خدابخشی (تفنگ خفیف۵۰ متر SH۲ و تفنگ بادی ایستاده SH۲ ) نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا هستند که نهمین و آخرین اردوی آنها از امروز ۳۱ شهریور در سالن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شده و تا دهم مهر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تمام تیراندازان در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند و ما امیدوار به کسب ۳ مدال طلا، دو نقره و دو برنز هستیم. البته در دوره قبل ما با ۵ تیرانداز (۳ زن و ۲ مرد) در بازیهای پاراآسیایی شرکت کردیم و موفق به کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدیم، اما در این دوره با ۷ ورزشکار (۶ تیرانداز زن و یک تیرانداز مرد) حضور داریم که امیدوار به تکرار مدالهای دوره قبل هستیم. هرچند در این دوره مسابقات تیمی حذف شده و تنها در بخش انفرادی امکان شرکت در بازیهای پاراآسیایی را داریم.  

سرمربی تیم ملی تیراندازی معلولان یکی از مشکلات تیم اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا را کمبود فشنگ عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هر چند شرایط بهتری نسبت به دوره قبل داریم، اما در ۵۰ متر خفیف همچنان با مشکل فشنگ مواجه هستیم و سعی کردیم با فشنگ‌های ایرانی تمرینات را پیگیری کنیم تا خللی در برگزاری اردوها و تمرینات پیش نیاید.

آجرلو درباره وضعیت ساره جوانمردی در این دوره از بازیهای پاراآسیایی خاطرنشان کرد: برای این که جوانمردی در این بازیها عملکرد موفقی داشته باشد و به نتایج خوبی دست پیدا کند، سعی کردیم اردوهای او را به صورت غیرمتمرکز برگزار کنیم تا شرایط خوبی را برای این ورزشکار از نظر تکنیکی و روانی فراهم کنیم. به هر صورت تلاشمان بر این است که در هر دو ماده تفنگ و تپانچه بادی و ۵۰ متر خفیف که ۳ نماینده داریم مدالهای طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دهیم.

وی در پایان گفت: ما امیدوار هستیم در این دوره وضعیت بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما