شناسهٔ خبر: 28258887 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرکت نوکیا اولین گوشی مخصوص گیمینگ خود را معرفی کرد +فیلم

پس از اینکه شرکت‌های بزرگ ساخت گوشی گیمینگ را آغاز کردند؛ حال نوکیا نیز گوشی گیمینگ جدید خود را معرفی کرده است.

صاحب‌خبر -

شرکت نوکیا اولین گوشی مخصوص گیمینگ خود را معرفی کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر ساخت و تولید گوشی‌های هوشمند گیمینگ (گوشی هایی که با هدف استفاده از ویدیو گیم و بازی‌های رایانه‌ای ساخته می‌شوند) بسیار داغ است و شرکت‌های مختلف برای اینکه از این رقابت جا نمانند سعی می‌کنند حداقل یک گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ در خط تولید خود داشته باشند.

پیش از این شاهد حضور شرکت‌هایی همچون Razer, Asus, Xiaomi, Huawei, و ZTE در عرصه ساخت گوشی های هوشمند گیمینگ بودیم و هرکدام از این شرکت‌ها به نوبه خود از یک محصول هوشمند در حوزه گیمینگ رونمایی کردند.

در همین رابطه شرکت نوکیا نیز به تازگی اعلام کرده است، در حال ساخت گوشی هوشمند برای عرصه گیمینگ است. همچنین تریلری از اسن محصکل را در فضای مجازی منتشر کرده و به معرفی ویژگی‌های این گوشی پرداخته است.

این ویدیو ۱۰ ثانیه‌ای صحنه‌های مختلف بازی‌ها را از دریچه گوشی گیمینگ نوکیا به تصویر می‌کشد و در پایان شاهد سه نور ال ای دی در سه جهت گوشی هستیم که نشانی بازی‌های رایانه ای است.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول و یا هیچ یک از محصولات نسل جدید گوشی‌های گیمینگ مشخص نشده است اما می‌توان عرضه آنها را تا اواسط سال ۲۰۱۹ محتمل دانست. در ادامه نیز ویدیو منتشر شده توسط شرکت نوکیا از گوشی گیمینگ این شرکت را مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6672203/8661194?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید سیستم V11 Pro دوربین آن را به ضبط ویدئوی 4K مجهز می‌کند

انتهای پیام/

گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ شرکت نوکیا را ببینید +فیلم

برچسب‌ها:

نظر شما