شناسهٔ خبر: 28258546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مخاطرات اصلی شهرستان‌های اردبیل شناسایی می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: مخاطرات اصلی شهرستان‌های اردبیل شناسایی می‌شود که در این زمینه باید مقابله با سناریو و برنامه داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، فرهاد عبدالعلی پور عصر امروز ر جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نیر اظهار داشت: مخاطرات اصلی شهرستان های اردبیل شناسایی می شود که در این زمینه باید مقابله با سناریو و برنامه داشته باشیم و در این زمینه اهمیت به این مسائل مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به این که پیشگیری از حوادث و بلایای طبیعی مبنای کار قرار گرفته است بیان کرد: برگزاری مانور اصلی در شهرستان های استان اجرایی می شود و در این راستا آمادگی دستگاه های ستاد مدیریت بحران با ما همکاری داشته باشند و با هر گونه مشکلی در این زمینه بتوانیم از حوادث جلوگیری کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: برگزاری مانورهای مختلف برای مقابله و پیشگیری از هرگونه حوادث و بلایای طبیعی در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته و مانور دور میزی برای هماهنگی کامل و دقیق دستگاهها برگزار شود.

فرماندار شهرستان نیر در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری مانورهای مختلف برای آمادگی دستگاههای ستاد مدیریت بحران با هرگونه حوادث و بلایای طبیعی بیان کرد: طبق هدفگذاری های انجام یافته در آینده ای نزدیک 6 واحد تولیدی آب معدنی در شهرک تخصصی آب شهرستان نیر آماده افتتاح شده است.

علیرضا علیپور تصریح کرد: کوچ زودهنگام عشایر شهرستان نیر نیز حائز اهمیت است و کوچ پاییزه عشایر شهرستان نیر از ارتفاعات به دلیل اینکه در مهمرها بارش برف خواهیم داشت که به همین دلیل نیاز است کوچ عشایر شهرستان زودهنگام صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما