شناسهٔ خبر: 28258187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رییس فدارسیون دوچرخه سواری:

تور آذربایجان در رشد دوچرخه سواری تاثیر بسزایی دارد

نصر: رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان روز شنبه در آستانه برگزاری سی و سومین دوره بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام کرد: برگزاری این رویداد رشد بسزایی در رشد ورزش دوچرخه سواری در کشور و خاورمیانه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، در پیام خسرو قمری به مناسبت آمادگی برای برگزاری تور سی و سوم، با تبریک به همه ورزشکاران، مربیان، مسئولان خارجی حاضر در این دوره از مسابقات آمده است: عزم راسخ و ستودنی مسوولان، دست اندرکاران و همه مردم عزیز خطه آذربایجان باعث شد تا سی و سومین دوره تور بزرگ دوچرخه‌سواری به طور منظم و در تاریخ مقرر برگزار شود؛ ایران و مردم آذربایجان این روزها در سوگ ایام شهادت سالار شهیدان اسلام و یاران وفاداراش بسر می برند و شک ندارم این تور می‌تواند پیام‌رسان درس‌های عاشورای حسینی به همه مردم جهان باشد.
در پیام رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور اضافه شده است: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان فرصت مناسبی به وجود خواهد آورد تا نمایندگان تیم های خارجی حاضر در این مسابقات از شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام بازدید کنند و از تاریخ و سنت‌های کشور عزیزمان اطلاعات جامع تری به دست آورند.
پیام حاکی است: تور ایران - آذربایجان در تقویم اتحادیه جهانی یکی از تورهای باسابقه و حرفه‌ای محسوب می شود و امید دارم این دوره نیز همچون سنوات گذشته در سطحی بین المللی و قابل تحسین برگزار شود؛ این تور بدون شک در رشد و توسعه رشته دوچرخه سواری در ایران و خاورمیانه تاثیر بسزایی داشته است.
سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای از هشتم تا سیزدهم مهر 97 در شش مرحله برگزار خواهد شد.
در مرحله اول این رویداد ورزشی، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.
در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت کنندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد.
مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد؛ در مرحله ششم و پایانی، شرکت کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین شده را طی کنند تا چهره تیم ها و نفرات برتر مشخص شود.
شهرستان های تبریز، مرند، شبستر، جلفا ، اسکو، سراب ،آذرشهر ، بستان آباد، منطقه آزاد ارس از استان آذربایجان شرقی در طول برگزاری این رقابت ها میزبان سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان خواهند بود.
تاکنون هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی برای حضور در سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما