شناسهٔ خبر: 28258074 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانشجویان مسلمان انگلیس حمله تروریستی اهواز را محکوم کردند

لندن – ایرنا – انجمن‌های اسلامی دانشجویان انگلیس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه مرگبار تروریستی اهواز تصریح کرد که عاملان این اقدام 'به سرنوشت عبرت‌آمیز یزیدیان پیش از خود دچار خواهند شد.'

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، در بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون. بار دیگر دشمنان قسم‌خورده و بزدل جمهوری اسلامی ایران دست به خون پاک دل‌بستگان راه حق و حقیقت آلودند و داغی بر غم‌های ملت شریف ایران افزودند. گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی الاحوازیه، که از آبشخور مزدوران سعودی تغذیه می‌کنند، همانا مصداق بارز سربازان لشکر عمر سعد هستند که برای اندک متاع دنیا، دست به هر جنایتی می‌زنند.
وقوع این اقدام تروریستی در آستانه سالگرد دفاع مقدس و پیش از نشست سازمان ملل در نیویورک و در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران در معرض هجمه‌های سنگین اقتصادی و جنگ روانی داخلی و خارجی دشمن قرار دارد، چند نکته را به ذهن متبادر می‌سازد.
نخست آنکه حمله به مدافعان و سربازان این مرزوبوم، آن‌هم در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، درواقع دهن‌کجی به جان، مال، ناموس و تمامیت ارضی و ارزشی همه‌ی ایران و مصداق بارز وطن‌فروشی است.
کشتار کودکان بی‌گناه در کنار نظامیان به خاک و خون کشیده شده، نشان از خوی سبعیت و عدم پایبندی اینان به اصول اولیه انسانی می‌باشد. نکته دیگر اینکه وقوع این حادثه در روزهایی که ایران عزیز مورد شدیدترین تحریم‌های خارجی و التهابات داخلی است، نشان‌دهنده‌ی عمق در هم تنیدگی نفاق داخلی و شبکه استکبار جهانی می‌باشد. وابستگی مالی و ایدئولوژیک گروه الاحوازیه به آل سعود و خط گیری آن‌ها از ارباب بزرگشان، آمریکای جهان خوار، بر همگان آشکار است.
اما مطمئناً این جماعت نابخرد نیز به سرنوشت عبرت‌آمیز یزیدیان پیش از خود دچار خواهند شد، چراکه نور حقیقت هرگز خاموش نمی‌شود.
((فریدون لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)).
شهادت این جمع از سربازان جان‌برکف میهن و همچنین زنان و مردان دل‌بسته به‌نظام اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های آن عزیزان تسلیت می‌گوییم و از خداوند منان برای آنان علو درجات و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، را آرزومندیم.
به گزارش ایرنا، افرادی مسلح که وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» بودند، صبح شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسئولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفته است که بیش از 20 تن در این حادثه تروریستی شهید و 53 نفر مجروح و به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند. کودکان و غیرنظامیان در میان قربانیان هستند.
اروپام ** هـ ن *شبس*1488 **

نظر شما