شناسهٔ خبر: 28257931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندارهرمزگان شهادت هموطنان در حادثه تروریستی اهواز راتسلیت گفت

بندرعباس - استاندار هرمزگان با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:

انالله و اناالیه راجعون

شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز، موجب تاثر و تاسف عمیق ملت شریف ایران گردید.

همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حادثه تروریستی تهران فرمودند "این ترقه بازی ها در اراده ملت اثر ندارد" ، بی شک این حادثه که از سوی عناصر استکبار در حمله به مردم بی دفاع و نیروهای مسلح حاضر در مراسم عمومی رژه صورت گرفت نیز خللی در عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران کشوری با اقتدار و برخوردار از امنیت مثال زدنی در منطقه است و مردم ایران در طول 40 سال گذشته با قدرت، وحدت و صلابت در برابر دشمنان ایستادگی کرده و پاسخ محکمی به آنها داده اند. این بار نیز تروریست ها به اهداف خود نخواهند رسید و شاهد اتحاد بیشتر مردم در برابر آنها خواهیم بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان و مجروحان حادثه تروریستی اهواز، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را به خانواده های معظم این بزرگواران، ملت ایران و به خصوص مردم شریف و غیور استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم.

نظر شما