شناسهٔ خبر: 28257765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده تیپ پیاده بوشهر:

پشت لبخندهای دشمنان حرکت‌های تروریستی دست‌نشانده آنها است

بوشهر - فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع)استان بوشهر گفت: پشت لبخندهای دشمنان حرکت‌های تروریستی دست‌نشانده آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدتقی صفری عصر شنبه در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس در تیپ پیاده امام صادق(ع)استان بوشهر با تسلیت بمناسبت به شهادت رسیدن شهدای ۳۱ شهریور اهواز، اظهار داشت: پای درخت تناور اسلام و انقلاب اسلامی باید خون جاری باشد تا با قدرت به حرکت خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه استکبار با حرکت‌های ناشیانه خود و به شهادت رساندن مردم بی‌گناه وحدت ما را دو چندان می‌کند، ادامه داد: هوشیار باشیم لبخند استکبار هیچ وقت با سینی حلوا و شیرینی همراه نخواهد بود بلکه پشت لبخندهای دشمنان حرکت‌های تروریستی دست‌نشانده آنهاست.

صفری با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی تا به حال خون می‌دهد بخاطر این است که اسلام قلب‌های جهانیان را فتح کرده، گفت: امروز ثمره انقلاب اسلامی خون‌بهای شهدای کربلا، مدافعان حرم و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه جهانیان مکتب انقلاب اسلامی ما را شناخته‌اند، افزود: مردم ایران جان  و تمام هستی خود را برای انقلاب، امام(ره) و نظام در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع)استان بوشهر با اشاره به اینکه استکبار مردم ایران را از شهادت نهراسند، ادامه داد: ما افتخار داریم در رکاب مقام معظم رهبری و اسلام آماده جانفشانی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با ایمان قوی و با قوت در عرصه‌های مختلف نظام شرکت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب و نهضت ما حق بوده و از علائم آن این است که دشمن به دنبال یارگیری برای ضربه زدن به نظام است.

صفری با بیان اینکه مدال افتخار سربازی پاسداران بر سینه آنها همیشگی خواهد بود، تاکید کرد: گناه سپاه و پاسداران این است که حامی مظلومان، مدافع حریم ولایت و پیشرت نظام، کشور و مردم می‌خواهد بخاطر همین استکبار این نهاد مقدس را نشانه رفته است.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی به بهترین وجه در مقابل استکبار ایستادگی کردیم، تصریح کرد: شهدا، رزمندگان، بسیجیان و پابرهنگان در هشت سال دفاع مقدس فلسفه شهادت، ایثار و مقاومت را به خوبی تفسیر کردند.

نظر شما