شناسهٔ خبر: 28257635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نماینده مجلس: حادثه اهواز ربطی به مشکلات اقتصادی ندارد

صاحب‌خبر -

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) تاکید کرد که حادثه تروریستی امروز اهواز ربطی به مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندارد.

علی گلمرادی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که برخی تحلیلگران رسانه‌های خارجی معتقدند حادثه تروریستی امروز اهواز نتیجه نارضایتی‌های چندماهه اخیر مردم این شهر بوده؟ گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی کشور را هم رهبر انقلاب به‌صورت شفاف بیان می‌کنند، هم رئیس‌جمهور و هم وزارتخانه‌ها. این مسائل و مشکلات را آگاه هستیم و همه هم همت می‌کنند و برای اینکه این مسائل و مشکلات حل بشود پای کار هستند.

گلمرادی تصریح کرد:‌ تحلیل‌های برخی رسانه‌های خارجی بی‌ربط بوده و خودشان هم خوب می‌دانند این نقشه‌ها، برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها از روش‌های ناجوانمردانه، ضد بشری و ضد انسانی آنها است.حادثه تروریستی امروز اهواز هم هیچ‌گونه ارتباطی به مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی نداشته است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) افزود: مردم هر وقت نیاز به پیگیری مسائل و مشکلات‌شان داشتند با روش‌های مسالمت‌آمیز دنبال کردند و لازم هم نیست در چنین مراسم و مناسبتی بخواهند این‌چنین رفتارهایی داشته باشند.

گلمرادی با تاکید بر اینکه اقدام تروریستی امروز در رژه 31 شهریورماه اهواز به‌خاطر ترس و واهمه‌ای بود که استکبار جهانی از نمایش اقتدار و عظمت نیروهای مسلح ایران داشته و دارد، یادآورشد:‌ ما در کشور مناسبت‌ها و تجمعات زیادی داریم که ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورای امسال نیز تجمعات عظیم و گسترده‌ای داشتیم. اینکه امروز در مراسم به نمایش گذاشتن توانمندی‌های دفاع‌ مقدس چنین اتفاقی می‌افتد به‌طور حتم دنبال این هستند با چنین رفتارهای رذیلانه‌ای بخواهند نزد افکار عمومی و سایر ملت‌ها، توان کشورمان را ضعیف نشان دهند که با این کارها ضعیف نشان داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در 40 سال گذشته این‌گونه اتفاقات زیاد دیده‌ایم، اظهارکرد:‌ اگر مسائل و مشکلات اقتصادی عامل این حوادث است سال‌گذشته، 2 سال پیش، 10 سال و 15 سال گذشته چه بود؟ در مقاطعی که ما مشکل اقتصادی نداشتیم از این اتفاقات به‌صورت برنامه‌ریزی شده نیز داشته و تجربه کرده‌ایم.

گلمرادی همچنین گفت:‌ توصیه‌ام به نهادهای سیاسی بخصوص دولت و مجلس این است که سامان‌دادن به مسائل و موضوعات کشور را با قدرت و جدیت در دستور کار داشته باشند.

وی افزود:‌ پیام من به کسانی که خود عامل این موضوعات هستند و بعد نزد افکار عمومی به‌صورت رسانه درصدد تخریب، لطمه و آسیب به پیکره این نظام هستند این است که به طور قطع با این روش‌ها، توطئه‌ها و رفتارها راه به جایی نخواهند برد زیراکه ما در تنش‌های سنوات گذشته این را اثبات کرده‌ایم و همه نتیجه آن را به‌خوبی دیده‌اند.

نظر شما