شناسهٔ خبر: 28256425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

ژاله فرامرزیان:

اولين مبالغ 27 صدم درصد از ماليات بر ارزش افزودي طي اين هفته پرداخت مي‌شود

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت ورزش و جوانان در حاشيه جلسه روساي فدراسيون ها با دكتر سلطاني فر گفت: فدراسيون هاي ورزشي پس از اين آيين نامه مالي معاملاتي جديد را دنبال كنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري برنا و به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزيان اولين مرحله از پرداخت 27 صدم درصد از 9 درصد ماليات بر ارزش افزوده كه با هماهنگي و معرفي فدراسيون هاي ورزشي بود اين هفته به حساب ادارات كل استان ها واريز مي شود تا از آن طريق به حساب هيات هاي ورزشي منتقل شود.
معاون توسعه مديريت و منابع وزارت ورزش و جوانان افزود: اين مبلغ با نظارت فدراسيون ها و با توجه به فعاليت هاي هيات هاي ورزشي هزينه مي شود كه اميدواريم مجموعه فعاليت هايي كه در اين زمينه انجام مي شود باعث كمك به همگاني شدن رشته هاي مختلف ورزشي شود.
فرامرزيان درخصوص آيين نامه جديد مالي معاملاتي گفت: ابلاغ اين آيين نامه به فدراسيون ها قبلا يكي از اختيارات وزارت ورزش و جوانان بود كه عدم انظباق آن با برخي از قوانين مادر مشكلاتي را بوجود آورده بود. بررسي هاي صورت گرفته در طول يك ماه ونيم گذشته و مطرح شدن آن در شوراي معاونين وزارتخانه منجر به اعمال تغييرات مصوبي شد كه آيين نامه مالي جديد به فدراسيون هاي ورزشي ابلاغ شد.
وي در پايان تاكيد كرد: در خصوص آيين نامه معاملاتي هم كه تلخيصي از قانون معاملات و قانون برگزاري مناقصات و مزايدات است در حال تهيه خلاصه اي هستيم كه براي آگاهي خزانه دارها به فدراسيون هاي ورزشي ابلاغ خواهد شد. قطعا از اين پس آيين نامه مالي معاملاتي گذشته فاقد اعتبار خواهد بود و فدراسيون ها ملزم به پيروي از آيين نامه جديد هستند .

نظر شما