شناسهٔ خبر: 28256406 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در آستارا دایر شد

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی آستارا عصر شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه یک هزار جلد کتاب شعر، یادداشت و خاطره جبهه

صاحب‌خبر - سرپرست اداره کتابخانه های عمومی آستارا عصر شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه یک هزار جلد کتاب شعر، یادداشت و خاطره جبهه های جنگ و عکس شهدای آستارا به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار گرفته است.
آرزو عباس زاده افزود: کتاب ها با 15 درصد تخفیف عرضه می شود و چهار هزار جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در چهار کتابخانه شهرستان آستارا موجود است.
وی بیان کرد: کارگاه های قصه دفاع مقدس با حضور رزمندگان برای کودکان و نوجوانان و نشست کتابخوان با حضور کارکنان نیروهای مسلح از برنامه های اداره کتابخانه های آستارا در هفته دفاع مقدس است.
عباس زاده ادامه داد: کتاب و هنر بهترین وسیله انتقال فرهنگ دفاع مقدس است و برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید با کار فرهنگی برای اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
31 شهریور تا 6 مهر ماه هفته دفاع مقدس است.
چهار باب کتابخانه آستارا یک هزار و 500 متر مربع مساحت و 2 هزار نفر عضو فعال دارد و 45 هزار جلد کتاب با 38 هزار عنوان در آنها موجود است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

نظر شما