شناسهٔ خبر: 28256285 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی حادثه تروریستی اهواز

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قال السجاد علیه السلام: القتل لنا عاده و کرامتنا الشهاده.»
«حضرت امام سجاد علیه السلام فرمود: کشته شدن عادت ما و شهادت کرامت ماست.»
بحار الانوار، ج. ۴۵، حدیث ۱۱۸

خبر‌های امروز اهواز، شهادت، صدای رگبار، صدای تیراندازی، بوی شهادت و خون.

خبر‌هایی آشنا برای مردمان پاک و شجاع خوزستان.

دشمن انچنان نادان و بی خرد است که شاید نمی‌دانست اینجا اهواز است، جایی که ۸ سال با دستانی خالی جلوی پیشرفته‌ترین سلاح‌های دشمنان ایستادگی کرد، خون داد، شهادت خرید.

اینجا با صدای رگبار و شهادت غریبه نیست اینجا اهواز است شهری آشنا با شهادت و شجاعت، اینجا همان شهری است که با سربند یافاطمه جوان‌های آن جلوی دشمنان ایستادگی کردندتا ترس در دل ناموس و وطن نباشد، اینجا اهواز است، اهواز را از شهادت و از سرخی خون و از صدای رگبار ترساندن غلط است.

حمله‌ی امروز و شهادت عزیزانمان شاید تلنگری باشد به آن‌هایی که از مدافعان حرم و جنگ در بیرون از مرز‌های سرزیمنمان می‌پرسند. شهادت امروز عزیزانمان شاید تلنگری باشد به مسولین فعلی کشور.

اما دشمنان بدانند ما ایستاده ایم در پای انقلاب و ایران و گوش به فرمان رهبرمان سید علی خواهیم ماند و هر روزمان را با آرزوی شهادت آغاز می‌کنیم.

ما را از جنگ و از شهادت نترسانید، ما را از صدای رگبار نترسانید ما با این صدا‌ها غریبه نیستیم و نشان داده ایم که می‌توانیم با دستان خالی هم شما را از کارتان پشیمان کنیم و بدانید اگر رهبرمان فرمان دهد در برابر هر ضربه ده ضربه خواهید خورد.

حمله‌ی تروریستی امروز نشان از آن است که دشمن پذیرفته است در جنگ اقتصادی و ناامید کردن جوان‌های ایران نیز شکست خورده است و باز به همان صفت شیطانی خود یعنی جنگ ناجوانمردانه بازگشته است.

و، اما بداند که ما جوان‌های انقلاب بیداریم و منتظر فرمان رهبرمان سید علی ایستاده ایم تا پشیمان کنیم شما‌ها را از به دنیا آمدنتان.

پیام ما به خانواده‌های عزیزانمان در اهواز و مردم فهیم و شجاع خوزستان پیام تبریک است نه تسلیت، و از آن‌ها می‌خواهیم برای ما نیز دعای عاقبت بخیری و شهادت بخوانند.

ما در کنار شما ایستاده ایم و منتظر دستور رهبرمان خواهیم ماند تا در کنار شما انتقام خون عزیزانمان را بگیریم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

نظر شما