شناسهٔ خبر: 28256250 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* حمله تروریستی به رژه نیروهای نظامی در آغازین روز هفته دفاع مقدس بزرگ‌ترین خطای تروریست‌‌پرورهای منطقه و جهان بود. بدین خاطر که از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران عبور کردند و باید منتظر سیلی سخت دیگری از سوی رزمندگان سپاه اسلام باشند.
7472---021
* تروریست‌ها مورد حمایت مستقیم کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی و آل‌سعود هستند از دولت انتظار می‌رود هر کشوری که از این جنایتکاران حمایت می‌کند قطع رابطه کند و اجازه ندهد اربابان تروریست‌ها در امان بمانند.
3767---0919
* آنانی که خواستار مدارا کردن با تروریست‌ها و اربابانشان هستند، بهتر است بدانند که ملت ایران برای امنیت کشورشان هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرند و تا آخرین نفس و تا ریشه‌کن کردن تروریست‌ها از منطقه آرام نخواهند نشست.
0883---031
* حادثه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز نشان داد قانون FATF با تضعیف نیروهای مسلح و چراغ سبز دادن به تروریست‌ها اقتدار نظامی و منطقه‌ای کشورمان را نشانه گرفته و هدفش کشاندن ناامنی به داخل جامعه ایرانی است.
7211---0990
* امیدواریم آقای رئیس‌جمهور و دولتش متوجه شده باشند که آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست و باید به ظرفیت‌های خود کشور تکیه کرد.
5308---0916
* آقای ظریف، آمریکا امتحان خود را پس داده است و برای مردم ایران اسلامی مسجل است که آمریکا قابل اعتماد نیست و ادامه مذاکرات پنهانی شما با جان کری اهانت به عزت ایرانیان است.
1272---031
* آقای ظریف روزی صحبت از بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا می‌کند روزی صحبت از مذاکره! گویا مواضع پرهزینه و پرخسارت یک بام و دو هوای دولت پایانی ندارد!
مولایی-  تهران
* این سخن از امام راحل(ره) را هیچ‌گاه مردم و مسئولان نباید فراموش کنند که فرمودند: «مسئولان ما باید بدانند انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت ارواحنا فداه است.»
1385---021
* جناب آقای روحانی ثمرات برجام برای مردم فقط به وعده‌های برجام منحصر شد. اما گستاخی فرانسه در نپذیرفتن سفیر کشورمان اهانت به تمام ایرانیان است. آیا پس از این رفتار اهانت‌آمیز وقت آن نرسیده که کالاهای فرانسوی را تحریم کنیم و اجازه فعالیت‌های پرسود را در ایران به شرکت‌های فرانسوی ندهیم؟
4610---0902 و 3061---013
* دولت آقای روحانی به حدی از دیپلماسی عزت فاصله گرفته که کویت این کشور میکروسکوپی منطقه برای برگشت سفیرش به ایران شرط گذاشته است.
0049---0911
* برجام با آن همه امتیازی که به غرب داده دشمنان را علیه ایران گستاخ هم کرده است. به طوری که از سوی اسرائیل غاصب تهدید به حمله اتمی شده‌ایم!
3104---0912
* باید بر شوراها و نحوه انتخابات آنها نظارت بیشتری صورت پذیرد. خبرهای متعددی از تخلف اعضای شوراهای شهرستان‌های مختلف می‌رسد. امیدوارم مجلس نسبت به اصلاح قانون شوراها هر چه سریع‌تر اقدام کند تا شاهد فساد در شوراها نباشیم.
9796---051
* امیدوارم با اجرای صحیح واگذاری صنایع نفت به بخش خصوصی مردم شاهد رشد اقتصادی باشند و اجازه دخالت به ژن‌های خوب زیرپوشش عنوان بخش خصوصی در این حوزه داده نشود.
3152---021
* چرا با توجه به کاهش شدید ارزش پول ملی، واردات کالاهای مصرفی
کم اهمیت و یا دارای مشابه داخلی به کشور بدون در نظر گرفتن تعرفه‌های جدید ادامه دارد، در حالی که کشورهایی که حتی عضو سازمان تجارت جهانی هستند برای ایجاد ثبات اقتصادی به افزایش تعرفه واردات کالا اقدام می‌کنند.
0129---021
* در قبض برق 110 هزار تومان مبلغ قابل پرداخت آمده بود که از این مقدار 67 هزار تومان مربوط به بندهایی بود که با عناوین عجیب و پرابهام برای مشترکین محاسبه شده بود. امیدوارم به مردم توضیح دهند که چرا دو برابر باید هزینه بهای برق مصرفی را پرداخت کنند؟!
7030---021
* رب‌گوجه فرنگی در بازار یافت نمی‌شود یا اگر باشد قیمت آن بیش از 100 درصد گران شده است، این افزایش قیمت جهشی ربطی به دلار و سکه ندارد. چرا نوسانات مذکور باید روی اقلامی تأثیر بگذارد که ربطی بر واردات ندارد؟
3885---021
* آقای نوبخت ابتدای سال عنوان کردند که افزایش حقوق بازنشستگان از 3 تا 20 درصد است اما آنچه که مشخص است حداکثر افزایش حقوق 8/5 درصد بوده است. از آقای نوبخت می‌خواهم مشخص کند که کدام بازنشستگان افزایش حقوق 20 درصدی داشته‌اند؟
2347---021
* آقای جهانگیری، اولویت خرید هواپیما نیست بلکه حل مشکلات مسکن، اشتغال جوانان، کمبود مواد اولیه برای تولید و کلاً بی‌ثباتی در بازار کشور است و شما گفته بودید با برجام تمام این گونه مشکلات از اقتصاد ایران دور می‌شود!
1385---021
* چنانچه پول آب، برق و تلفن و سایر خدمات در شهرستان‌ها پایین  باشد از مهاجرت به کلان شهرها جلوگیری می‌شود، بلکه برعکس، شاهد مهاجرت معکوس خواهیم بود.
0685---0916
* از مسئولان جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم برای کشاورزان تویسرکانی که خرج یک سالشان از کشت سیر به دست می‌آید و با این همه هزینه، سیرها در انبارها دپو شده و خریدار ندارد، فکری بکنند.
6410---0912
* مقدار آبونمان آب و برق باید متناسب با مصرف تعیین گردد. یعنی با مصرف بالا آبونمان بیشتری دریافت شود با این روش مردم تشویق به صرفه‌جویی و مصرف بهینه خواهند شد.
1938---0937
* حدود 2 سال است برای جواز دامداری اقدام کرده‌ام. بار اول پس از 6 ماه یک خانم مسئول درجهاد کشاورزی نیشابور پرونده‌ام را گم کرد. حالا از طریق بخش خصوصی اقدام کرده‌ام، درخواست 5 میلیون تومان کرده‌اند! یک میلیون داده‌ام ولی هیچ خبری نیست! مانده‌ام چطور مسئولان دولتی دم از اقتصاد مقاومتی می‌زنند و دائم شعار آن را می‌دهند! مسئولان امر چه پاسخی دارند!
6030---0910
* لباس فرم دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بسیار گران است و خانواده‌ها مجبورند این هزینه را بپردازند! در قانون اساسی بر حق تحصیل رایگان برای عموم جامعه تصریح شده است اما با بازگشایی مدارس شاهد شکایت اولیا از مدارس به دلیل دریافت هزینه‌های غیرمتعارف هستیم.
5054---025
 * همسایه ما با تبدیل منزل شخصی خود به قهوه‌خانه موجبات آزار و اذیت اهالی محله را فراهم نموده است. چند ماه است که از طرق مختلف از جمله پلیس 110، اماکن، اتحادیه این صنف، اطلاعات پاسگاه محل و... پیگیری می‌کنم تا به رفع این مشکل اقدام نمایند ولی متأسفانه با جواب‌هایی مثل به ما ربط ندارد، اگر مجوز نداشت، شکایت کنید تا از طریق وزارت بهداشت وارد شویم و... روبرو شده‌ام! از مسئولان امر درخواست رسیدگی به این مشکل اهالی محل را دارم.
بصیری- اصفهان

نظر شما