شناسهٔ خبر: 28256130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه

دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان صحنه با ریاست نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزادی پور فرماندار صحنه گفت :  برای رسیدن به نتیجه مطلوب در حوزه پیشگیری از اعتیاد باید به مسائل فرهنگی و آموزشی توجه بیشتری شود و باید کوشید فضاهای عمومی شهری ( پارکها و میادین اصلی ) را به گونه ای مدیریت نمود که خرده فروشان و معتادین متجاهر در اماکن مذکور احساس نا امنی کنند .

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تصریح کرد : باید اهمیت مشارکت مردم ونقش سازمان‌های مردم نهاد را در حوزه مبارزه با مواد مخدر را جدی بگیریم و با حمایت بیشتر و افزایش جلب مشارکت عمومی سطح تأثیرگذاری اقدامات را در همه عرصه ها بویژه در امر کاهش تقاضا و مبارزه با عرضه افزایش دهیم.

فرماندار در پایان از حضور پر شور مردم در دسته های عزاداری سرور وسالار شهیدان در شهر وروستاهای شهرستان تقدیر وتشکر نمود.

همچنین جلسه امهال سود تسهيلات جهادكشاورزی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان صحنه به رياست نورالدين فرزادی پور فرماندار شهرستان و ديگر اعضا،جهادكشاورزی و نمايندگان بانك های ذی ربط برگزارشد .

فرزادی پور در اين جلسه ،خواستار همكاری بانك و جهادكشاورزی با صاحبان طرح های بدهكار به بانك شد.

فرماندارشهرستان صحنه گفت: ما بايد حامی مردم و طرح های آنها باشيم و تاجايی كه ميتوانيم به آنها كمك كنيم،كه اين امر موجب اشتغال و درآمدزايی برای جوانان عزيز نيز می شود.

وی يادآورشد: بهترين سرمايه ما مملكت ما می باشد و بايد در حفظ و حراست آن بكوشيم كه حفظ و حراست از مملك بر پايه اقتصادی پويا صورت ميگيرد .

 

 

انتهای پیام/د

توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد

 

برچسب‌ها:

نظر شما