شناسهٔ خبر: 28255419 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاسخ قاطع محسن رضایی به مشاور ولیعهد ابوظبی

مشاور ولیعهد ابوظبی درباره حمله تروریستی امروز به نیروهای در حال رژه در اهواز یک پست در توئیتر به اشتراک گذاشت و محسن رضایی در صفحه خودش پاسخ او را داد.

صاحب‌خبر -

توئیت مشاور ولیعهد ابوظبی درباره حمله تروریستی امروز در ایران و پاسخ محسن رضایی به اوبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به رسم هر سال نیروهای ارتش و سپاه در رژه مخصوص این روز به نشانه نمایش اقتدار و حضور آماده در صحنه حاضر شدند. اما این رژه در اهواز به یک حمام خون تبدیل شد چرا که نیروهای مسلح تروریستی در میان نیروهای رژه رونده نفوذ و شروع به تیراندازی به سمت نیروهای سپاه و مردم بی دفاع کردند. در این حادثه، 25 نفر به شهادت رسيدند.

پس از این حادثه، عبدالخالق عبدالله، مشاور ولیعهد ابوظبی نسبت به این  حمله واكنش نشان داد و در پست توئیتری خود نوشت: «انتقال نبرد به عمق ایران گزینه‌ای اعلام شده است که در جریان مرحله آینده بیشتر هم خواهد شد.»

توئیت مشاور ولیعهد ابوظبی درباره حمله تروریستی امروز در ایران و پاسخ محسن رضایی به او

محسن رضایی اما در پاسخ این توئیت مشاور ولیعهد ابوظبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «مشاور بی‌خرد و خودفروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت. پشیمانی سختی در انتظار اوست.»

توئیت مشاور ولیعهد ابوظبی درباره حمله تروریستی امروز در ایران و پاسخ محسن رضایی به او

انتهای پیام/

پاسخ توئیتری محسن رضایی به توئیت ولیعهد ابوظبی درباره حمله تروریستی در اهواز

نظر شما