شناسهٔ خبر: 28255364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبــر

صاحب‌خبر -

معاون فني و عمراني فرمانداري شهرستان دماوند:

مهلت يک ماهه براي رفع مشکل سد معابر ورودي شهرهاي دماوند، رودهن و آبعلي

دماوند- صادقعلي

معاون فني و عمراني فرمانداري شهرستان دماوند از مهلت يک ماهه سد معابر ورودي شهرهاي دماوند، رودهن و آبعلي جهت کاهش تصادفات خبر داد و گفت: متکديان پاکستاني در نقاط اصلي شهر دماوند باعث ايجاد تصادف مي‌شوند.

به گزارش پايگاه آفرينش، علي شيوا در نشست شوراي هماهنگي ترافيک شهرستان دماوند با حضور جمعي از مسئولان اظهار کرد: هر ارگاني يک وظيفه قانوني دارد، دستورالعمل نحوه تشکيل و وظايف بازرسي و نظارت اتاق‌هاي اصناف بند-ش ماده 17 و ماده 45 قانون نظام صنفي در خصوص تغيير شغل بنگاه‌هاي صنفي صراحت دارد.

وي افزود: ماده 55 قانون شهرداري‌ها 300 وظيفه را براي اين نهاد مشخص کرده است و در هرجايي مشکلي ايجاد شده باشد، گوشه‌اي از آن به شهرداري‌ها مرتبط مي‌شود.

معاون فني و عمراني فرمانداري شهرستان دماوند ادامه داد: موضوعي تحت عنوان حفاظت از ايمني معابر وجود دارد و اگر شهرداري مشکلي در اين زمينه ديد موظف است هماهنگي‌هاي لازم را با اداره مربوطه به عمل آورد.

شيوا بيان کرد: شهرداري‌ها ويترين نظام هستند و اگر نقصي وجود داشته باشد، همه مسئول شمرده مي‌شويم.

وي ادامه داد: در زمينه سد معبر دو موضوع وجود دارد که يکي سد معبر داخل معابر شهري است که جلوي راه تردد مردم را مي‌گيرد و مقابله با آن از واجبات است.

معاون فني و عمراني فرمانداري شهرستان دماوند تصريح کرد: اما در خياباني که مردم پياده راه مي‌روند و کسي مانع ايجاد کرده الزاماً خطر جاني ندارد، انسداد يک محور استراتژيک همچون محور هراز در ورودي رودهن يا آبعلي يا محور فيروزکوه در ورودي دماوند خطرات جاني در پي خواهد داشت.

شيوا عنوان کرد: تمام تأکيدات اين است که بازه زماني مشخص کرده‌ايم تا شهرداران نقاطي که انسداد آنها خطر جاني دارد را در اولويت رفع مشکل قرار دهند.

کسب رتبه برتر سازماني شرکت گاز خوزستان در جشنواره شهيد رجايي

اهواز-خبرنگار آفرينش

عبداله ابول‌پور مديرعامل شرکت گاز استان گفت: براساس ارزيابي استانداري خوزستان در بين 88 دستگاه اجرايي استان، شرکت گاز استان خوزستان موفق به کسب رتبه برتر استاني در جشنواره شهيد رجايي براي سيزدهمين سال متوالي شد.

مديرعامل شرکت گاز استان خوزستان در اعلام نتايج جشنواره شهيد رجايي گفت: اين شرکت با توجه به اقدامات انجام شده و ارائه مستندات مربوطه در ارزيابي سالانه جشنواره شهيد رجايي در محور شاخص‌هاي مورد نظر موفق به کسب حدأکثر امتيازات شد.

مهندس عبداله ابول‌پور با اشاره به اينکه استان خوزستان بيش از 950 هزار مشترک گاز طبيعي دارد افزود: تعداد 815524 مشترک شهري و 140145 مشترک روستائي هستند.

مديرعامل شرکت گاز استان خوزستان تصريح کرد: کلانشهر اهواز با بيش از 298123 مشترک شهري و 24200 مشترک روستائي بيشترين تعداد مشترکين را در بين شهرهاي استان به خود اختصاص داده است.

مهندس ابول‌پور با تاکيد بر اينکه شرکت گاز استان خوزستان در اجراي طرحهاي اصلاح نظام اداري همواره پيشتاز بوده است، گفت: مجموعه کارکنان متخصص و پرسنل شريف و متعهد شرکت گاز استان در راستاي بهبود مستمر کيفيت خدمات عمومي و تامين رضايت شهروندان و کسب اعتماد عمومي داراي سند چشم انداز است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با توجه به حوادث صورت گرفته در سال گذشته و ضرورت مديريت مصرف گاز طبيعي اظهار داشت: از مشترکين محترم گاز طبيعي در استان انتظار داريم با رعايت نکات ايمني زمينه استفاده ايمن از نعمت گاز طبيعي و مصرف بهينه از اين نعمت خدادادي شرکت گاز استان را در ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف مردم ياري رسانند.

تجليل شهردار تبريز از کارمندان نمونه شهرداري

تبريز-توفيقي

شهردار تبريز از کارمندان نمونه شهرداري اين کلانشهر تجليل کرد.

مهندس ايرج شهين باهر در آيين تجليل از کارمندان نمونه شهرداري تبريز با بيان اينکه تمامي کارکنان شهرداري در اين برهه از زمان عملکرد خوبي داشتند، اظهار کرد: شهرداري تبريز بيش از 300 نوع مأموريت را دنبال مي کند که شايد در اين راه با کاستيهايي مواجه شود اما با اين حال عملکرد کارکنان شهرداري در اين برهه از زمان، عملکرد مطلوبي بوده است.

وي با بيان اينکه کارمندان يک مجموعه به عنوان ويترين آن مجموعه محسوب مي‎شوند، ادامه داد: زماني که ارباب رجوع وارد مجموعه‎اي مي‌شود، کل مجموعه را با رفتار يک کارمند ارزيابي مي‎کند که کارمندان بايد تلاش کنند تا امتيازات خوبي براي سازمان خود کسب کنند چرا که عملکرد هر کدام از کارکنان براي يک مجموعه تأثيرگذار خواهد بود.

شهردار تبريز بر انضباط، تعصب سازماني و وجدان کاري کارکنان تأکيد کرد و گفت: اين مسائل براي يک کارمند مسئله مهمي است که بايد به سازمان خود متعصب باشد که در اين راستا سازمان و کارکنان رفتار متقابل خواهند داشت.

وي همچنين ادامه داد: امنيت شغلي پرسنل شهرداري تبريز بايد تأمين شود تا تمامي نيروها و پرسنل تعصب بيشتري براي سازمان خود داشته باشند که در اين راستا بايد اقدامات مطلوبي صورت گيرد. وي با بيان اينکه برخورد صادقانه با ارباب رجوع راه حل تمامي مشکلات است، تصريح کرد: بايد به اصول و چارچوبها پايبند بود و در راستاي تعاملات انساني و احترام به هم نوع ثابت قدم باشيم و با رفتار و برخورد صادقانه مشکلات ارباب رجوع را حل و فصل کنيم. مهندس شهين باهر در بخش ديگر سخنان خود با بيان اينکه رکود اقتصادي و گراني به عملکرد شهرداري تبريز نيز تأثيرگذار بوده، اظهار کرد: اگر تمامي بودجه سال 97 محقق شود، با توجه به گراني موجود تنها مي‏توانيم يک پنجم برنامه پيش ببريم که بنابراين بايد دست به دست دهيم تا از اين جنگ اقتصادي سربلند خارج شويم.

وي در ادامه افزود: متوسط معوقه حقوق شهرداريهاي کلانشهرهاي کشور دو و نيم ماه تا 9 ماه است و يا از طريق فروش اوراق يا دريافت وام، حقوق پرسنل خود را پراخت مي‌کنند که خوشبختانه شهرداري کلانشهر تبريز در اين رابطه با هيچ مشکلي مواجه نيست که اين مسئله زيرسايه تلاش مديران و کارکنان شهرداري تبريز صورت گرفته است.

نظر شما