شناسهٔ خبر: 28253750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جهان‌اقتصاد | لینک خبر

بازدید نماینده ولی‌فقیه از تاسیسات شرکت نفت و گاز گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد

صاحب‌خبر -

گروه سرزمین ایران

 

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بازدید کرد.


وی با حضور در واحد بهره برداری شماره یک گچساران و تاسیسات بهره برداری شماره ۲ با مدیران و کارکنان شرکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت و گو و از زحمات و تلاش های آنها قدردانی کرد و اظهار داشت: بر خود وظیفه می دانم از زحمات و تلاش های شما کارکنان عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تقدیر و تشکر کنم.
آیت الله ملک حسینی با عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم افزود: بی شک تلاش جهادی و موفقیت آمیز شما در راستای اهداف عالی ایران اسلامی برگ زرین دیگری از افتخارات شما تلاش گران صنعت نفت است. نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شما کارکنان صنعت نفت در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی و در حالی‌ که شاهد تحریم های دشمنان هستیم نشان دادید ملت ایران می تواند با پشتکار و همت خود قله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح نماید چنانکه تا به امروز موفق شده اید در خط اول اقتصاد کشور باشید. وی تصریح کرد: به برکت این انقلاب است که ما اکنون در همه زمینه ها، صاحب نظر و صاحب تکنولوژی هستیم و درود خدا بر آنانیکه که با همت و فداکاری خود ما را به این نقطه از عزت و سربلندی و غرور رساندند. در این دیدار هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت در مناطق نفت خیز جنوب، بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان‌های پراکنده‌ای از جمله گچساران، بی‌بی‌حکیمه، سیاهمکان، رگ سفید، پازنان، منصور آباد، نرگسی و کیلور کریم را برعهده دارد.

نظر شما