شناسهٔ خبر: 28253735 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمانشاه| باید عرصه بر اخلال‌گران نظم بازار تنگ شود

R41380/P1486/S6,68/CT12

استاندار کرمانشاه گفت: باید با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب عرصه بر اخلال‌گران نظم بازار تنگ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی استانداری، هوشنگ بازوند در نشست کمیسیون مبازره با قاچاق کالای استان اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد که به موازات آن یک جنگ روانی و رسانه‌ای پرحجم‌تر و عظیم تر، این دسیسه را هدایت می‌کند.  

وی عنوان کرد: این کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها تنها مختص امروز نبوده و طی 40 سال اخیر در جریان بوده و ره به جایی هم نبرده است و نخواهد برد.

بازوند گفت: خوشبختانه یک انسجام ملی در نظام شکل گرفته که نمونه بارز آن جلسات منظم سران سه قوه کشور و مصوبات راهگشای آن در حوزه اقتصاد است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هم این تحریم‌ها وجود داشت ولی آن زمان با مشارکت گسترده و خالصانه مردم، نقشه اقتصادی دشمن برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برآب شد. 

استاندار کرمانشاه گفت: امروز نیز با یک مدیریت درست و هوشمندانه و تقویت فضای همدلی و مشارکت در میان مردم، می‌توان بر همه این آسیب‌ها غلبه کرد.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی مناسب عرصه را بر محتکرین و اخلال‌کنندگان نظم بازار تنگ کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: مرزهای مبادلاتی در شرایط تحریم یک فرصت هستند که مدیریت و کار کارشناسی می‌توان از آن‌ها برای ناکام گذاشتن تحریم‌ها بهره گرفت.

انتهای پیام /م

نظر شما