شناسهٔ خبر: 28252740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرونده کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده به دستگاه قضائیه ارجاع می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کلاهبرداری پیامکی ارزش افزوده به ارزش ۲۲ میلیارد تومانی در پنج ماهه اخیر گفت: وجوه مورد اخاذی به مردم در اسرع وقت بازگردانده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمدجواد آذری جهرمی در گفتگو با رادیو اقتصاد ضمن محکوم کردن حادثه کوردلانه تروریستی در اهواز افزود: سرویس های ارزش افزوده سرویس های مبتنی بر شبکه های ارتباطی هستند که خدمات محتوایی را به مردم ارائه می دهند.
وی اظهار کرد : این نوع خدمات در دنیا بازار بزرگ و خیلی خوبی دارند و خوشبختانه در ایران هم می توانند بازار مزبور را داشته باشند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این حوزه همانند تمامی بخش ها در کشور از سوء استفاده و کلاهبرداری بی نصیب نمانده است.
وی افزود: تاکنون چندین پرونده تخلف در خصوص خدمات ارزش افزوده در کشور تشکیل شده که کلاهبرداری پیامکی ۲۲ میلیارد تومانی یکی از این پرونده هاست.
آذری جهرمی بیان داشت: شرکت های فعال در حوزه خدمات ارزش افزوده مشترکان تلفن همراه را بصورت ناخواسته ضمن به عضویت درآوردن یکی از سرویس های ارزش افزوده مبالغی از حساب آنان کسر می کردند.
وی در ادامه از شناسایی شش شرکت متخلف در این حوزه خبرداد و گفت: مشترکان قربانی شده نیز شناسایی شده اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: موضوع کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده به دستگاه قضائیه ارجاع می شود  تا با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت گیرد.

نظر شما