شناسهٔ خبر: 28251981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

صدای آل سعود از حلقوم مشاور ولیعهد ابوظبی بیرون زد

جنگ را به عمق خاک ایران کشاندیم!

مشاور ولیعهد ابوظبی شهادت تعدادی از زنان و کودکان بیگناه در حادثه تروریستی اهواز را یک اقدام تروریستی ندانست و در مقابل ایران را تهدید به حملات تروریستی بیشتر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، صبح امروز به هنگام برگزاری رژه نیروهای مسلح در شهرستان اهواز، چهار تروریست مردم و حاضران در رژه را به رگبار بستند.

در این حادثه حداقل 24 نفر به شهادت رسیدند و بیش از 60 مصدوم بر جای گذاشته است.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی ضد انقلابی ایران اینترنشنال با سخنگوی گروهک تروریستی الاحواز مصاحبه کرده و از سوی دیگر بی بی سی ، رویترز و فرانس پرس تا این لحظه از به کار بردن واژه تروریست برای تروریست هایی که امروز به اهواز حمله کردند، خودداری کرده اند.

از سوی دیگر عبدالخالق عبدالله مشاور ولیعهد ابوظبی در توییتی با بی شرمی و وقاحت تمام نوشت: " هجوم عسکری ضد هدف عسکری لیس بعمل إرهابی."

به عبارتی وی معتقد است که حادثه تروریستی امروز اهواز که حداقل در آن یک کودک چهارساله به شهادت رسیده، حادثه تروریستی نیست.

مسوولان ایران امروز به صراحت اعلام کرده اند که به زودی پاسخ قاطعی به تروریست ها و حامیان آنها خواهند داد.

این در حالی است که عبدالخالق عبدالله مشاور ولیعهد ابوظبی در توییت دیگری نوشت: " 10 قتلى عسکریون فی هجوم على عرض عسکری بمدینة الأهواز جنوب غربی إیران. الهجوم على هدف عسکری لیس بعمل ارهابی ونقل المعرکة الى العمق الایرانی خیار معلن وسیزداد خلال المرحلة القادمة."

خالق

ترجمه متن این فرد ضد ایرانی عبارت است از: 10 مرگ و میر نظامی در حمله به یک نمایشگاه نظامی در شهر اهواز در جنوب غربی ایران. حمله به هدف نظامی عملیات تروریستی نیست و انتقال نبرد به عمق خاک ایران یک گزینه باز است و در مرحله بعدی افزایش می یابد!

کشاندن درگیری های نظامی و تروریستی به خاک ایران نخستین بار توسط محمد بن سلمان آل سعود ولیعهد جوان و بی تجربه و بی تدبیر سعودیها مطرح شده بود.

نظر شما