شناسهٔ خبر: 28250835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمادگی نیرو‌های اورژانس برای اولین روز بازگشایی مدارس در شیراز

نیرو‌های امدادی اورژانس فارس آماده ارایه خدمات در اولین روز بازگشایی مدارس است.

صاحب‌خبر -

آمادگی نیرو‌های اورژانس برای اولین روز بازگشایی مدارس در شیرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: در این طرح نقاط پرخطر و پرتردد شهر شیراز شناسایی شده و اکیپ‌های اورژانسی در آن محل‌ها مستقر می‌شوند.

محمد جواد مرادیان با بیان اینکه این طرح از فردا یکم مهر آغاز و تا هشتم مهر ادامه دارد، تصریح کرد: در این طرح ۱۳۵ پایگاه اورژانس در شیراز، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه موتورلانس برای عبور از ترافیک شهری در کلان شهر شیراز و یک دستگاه بالگرد حضور خواهند داشت.
وی افزود: امیدواریم ایام آغازین سال تحصیلی بدون حادثه سپری شود، ولی با این وجود نیرو‌های اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان احتمالی در حالت آماده‌باش بوده تا در زمان وقوع حوادث نیز از میزان بار تلفات بکاهد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اظهارداشت: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور و کنترل ترافیک برای قرار دادن نماینده اورژانس برای هماهنگی بیشتر انجام شده است و اورژانس هوایی و تمامی پایگاه‌های اورژانس در زمان بازگشایی مدارس برای سرویس دهی بهتر و بیشتر به دانش آموزان بسیج شده‌اند.

نظر شما