شناسهٔ خبر: 28250798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان رهبری:

کشور در جنگ اقتصادی با دشمن است

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان شرقی درمجلس خبرگان رهبری گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی با دشمن است و باید نسبت به این موضوع هوشیار و آگاه باشیم و در برابر دشمنان و فشارهای اقتصادی آن ‌ها ایستادگی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه، ظهر امروز در جمع یگان ‌های نیروهای مسلح، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تشریح رمز پیروزی مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس اظهارداشت: مردم ایران با الگوگیری از راه و رسم شهدای کربلا، در دوران دفاع مقدس در راه احیای دین و پیروزی تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همیشه از اتحاد مردم ایران ترس داشته و خواهند داشت، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم ایران اقتدار، عظمت و اتحاد خود را مقابل بیگانگان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان در پیروزی جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند، تصریح کرد: جوانان در زمان جنگ تحمیلی با تاسی از امام حسین(ع) و یاران باوفایش جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به شهادت رسیدند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری همچنین به رسالت سنگین مردم در مقابل شهدا اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان وظیفه سنگینی در ادامه راه شهدا دارند و باید نسبت به نگهداری از این نظام تلاش کنند.

وی در ادامه با وضعیت امروز کشور خاطرنشان کرد: هدف دشمن در دوران جنگ تحمیلی براندازی نظام بود که مردم ایران باهمراهی نیروهای مسلح و بادست خالی درمقابل این زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کردند، امروز هم کشور ما در جنگ اقتصادی با دشمن است و باید نسبت به این موضوع هوشیار و آگاه باشیم و در برابر دشمنان و فشارهای اقتصادی آن ‌ها ایستادگی کنیم.

نظر شما