شناسهٔ خبر: 28250775 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رطوبت هوا دربوشهر کاهش می یابد

پیام مساعدی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان دهنده تداوم وزش ملایم بادهای جنوبی طی امروز و فردا دراستان بوشهر است.وی

صاحب‌خبر - پیام مساعدی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان دهنده تداوم وزش ملایم بادهای جنوبی طی امروز و فردا دراستان بوشهر است.
وی اظهارداشت:پدیده قابل ملاحظه طی امروز و فردا وجود شرجی و رطوبت بالا و در برخی نقاط پدیده مه صبحگاهی است.
مساعدی ادامه داد: همچنین امروز نیز مطابق روزهای گذشته طی ساعاتی از بعدازظهر تا شب در برخی از نواحی مرتفع شرقی استان علاوه بر افزایش پوشش ابر، وقوع ناپایداری جوی دور از انتظار نیست.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در صبحگاه در برخی نقاط وقوع پدیده مه و طی ساعاتی از بعد از ظهر و شب در ارتفاعات استان همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش بینی می شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 30 و گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقع ناپایداری جوی بیش از 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 30 تا 90 سانتیمتر خواهد بود .
وی یادآورشد: از فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 00:36 دقیقه، مد اول ساعت 06:49، جزر دوم 14:03 و مد دوم دریا در ساعت 20:35 خواهد بود.
مساعدی افزود: در 24 ساعت گذشته برازجان با 43 و جم با 26 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
7212/6045
انتهای پیام

نظر شما