شناسهٔ خبر: 28250625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گتوزو: از نظر من، هیگواین قوی‌ترین بازیکن جهان است؛ برابر آتالانتا باید عالی باشیم

جواد رحمانی

میلان بایک بازی عقب افتاده ، چهار امتیاز دارد و فردا در سن سیرو برابر آتالانتایی قرار می گیرد که دو بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از هفته پنجم رقابت های سری آ، میلان در سن سیرو به مصاف آتالانتا خواهد رفت. جنارو گتوزو در نشست مطبوعاتی پیش از بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قبل از بازی با دودلانژ کمی نگران بودم، چون آن ها استحقاق حضور در مرحله گروهی را داشتند و توانسته بودند لژیا ورشو را شکست دهند. 9 بازیکن از ترکیب اصلی را تغییر دادیم، اما بردیم و این مهم است. آتالانتا دو بازی قبلی خود را شکست خورده و فردا برای جبران خواهد آمد. باید نمایشی عالی ارائه دهیم تا پیروز شویم.

گاسپرینی بلد است چگونه بهترین عملکرد را از بازیکنانش بگیرد. همیشه هر فصل 4 یا 5 بازیکن را عوض می کنند و همیشه هم طوری بازی می کنند که انگار سالیان سال است کنار هم هستند. ترکیب خوبی داریم و همه بازیکنان ها می توانند در ترکیب اصلی باشند. کالدارا؟ در لیگ اروپا خوب بازی کرد. از او خواسته های زیادی دارم، شاید بیش از حد. ماتیا واقعا حرفه ای است و می تواند به تیم کمک کند. 

از نظر من، هیگواین قوی ترین بازیکن جهان است. همیشه در طول دوران بازیگری اش، گل های زیادی به ثمر رسانده. گونزالو واقعا بازیکن برجسته‌ای است. باید از حضور او بیشترین استفاده را ببریم. کاملا برای بازی پیش رو متمرکز هستم. پس از این بازی به امپولی و ساسولو هم فکر خواهیم کرد. بازی برابر دودلانژ ثابت کرد هیچ بازی ساده ای نداریم.  

12 بازیکن داشتیم که همگی در تعطیلات بازی های ملی حضور داشتند و نتوانستیم از حضورشان بهره مند شویم. برابر کالیاری اشتباهاتی داشتیم. مخصوصا در 20 دقیقه ابتدایی. دفاع خیلی در عمق فرو رفته بود و خط هافبک هم بسیار جلوتر از حد معمول بازی کرد. باکایوکو برابر دودلانژ خوب بازی کرد. او بسیاری فیزیکی‌ست و تکنیک خوبی هم دارد. می تواند فیکس تیم باشد؟ بله او می تواند فیکس باشد.  نمی توانم آینده را پیش بینی کنم، اما امیدوارم هیگواین در تمام بازی ها به میدان رود. 

می توانیم با سیستم 1-2-3-4 بازی کنیم، اما باید روی آن کار کنیم. وقتی بازیکنان به تیم های ملی می روند، امتحان کردن این سیستم سخت می شود. به زمان نیاز داریم. دو جلسه تمرینی هرگز کافی نیست. بازیکنان ما می توانند در تمام سیستم ها بازی کنند. رینا و دوناروما دو دروازه بان خوب هستند. از بازی رینا راضی هستم و دوناروما هم راضی کننده است.

نظر شما