شناسهٔ خبر: 28250573 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

عیادت مدیرکل روابط عمومی صداوسیما از محمد فیلی

خاطره بازیگر نقش شمر از زیارت حرم امام حسین(ع)

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما به نیابت از رئیس رسانه ملی به عیادت و دیدار محمد فیلی، بازیگر تلویزیون و سینما رفت و در این عیادت با ابلاغ سلام رئیس رسانه ملی و گفت‌وگو با وی، برای پیگیری روند درمانی این بازیگر نام‌آشنا قول مساعد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد فیلی بازیگر سریال «مختارنامه» که بتازگی به واسطه بازی در سریال «تکسواران» دچار سانحه و آسیبدیدگی شده، این روزها برای بهبود در منزل استراحت میکند. او خاطرهای را از ایام محرم سال گذشته روایت کرده است.

این بازیگر که دهه اول محرم سال گذشته را در کربلای معلی بوده، با روایت خاطرهای از عاشورای سال گذشته گفت: کربلا در ایام محرم غوغاست. باید آنجا باشید تا اقیانوسی از جمعیت را ببینید. روز اول که میخواستم از هتل بیرون بیایم و به سمت حرم بروم، دوستان به من گفتند تو نیا؛ علت را پرسیدم. گفتند اینها اگر تو را ببینند، میکشند. گفتم نه فکر نمیکنم. از آن طرف عدهای از ایرانیها هم باخبر شده بودند که من به کربلا آمدهام. بالاخره از هتل بیرون آمدم. بچهها درست میگفتند. عدهای مقابل هتل جمع شده بودند، اما نه بهخاطر اینکه مرا بزنند؛ بلکه میخواستند با من عکس یادگاری بگیرند؛ از عربهای عراقی گرفته تا ایرانیها. من هم اول با دیدنشان ترسیدم؛ اما بعد دیدم که آمدند مرا بغل کردند و با من عکس گرفتند. جملههایی هم به عربی میگفتند که من متوجه نمیشدم و فارسی جوابشان را میدادم. به هر حال روز عجیبی برای من بود. اما از همه عجیبتر این بود که در همان حین و با آن خیل جمعیت که با من عکس میگرفتند، نمیدانم چطور شد ناگهان دیدم دستم به ضریح آقا اباعبدا... الحسین (ع) رسیده است.

محمد فیلی که این خاطره را به پایان رساند، به یاد آن لحظه بار دیگر اشک ریخت.

نظر شما