شناسهٔ خبر: 28250536 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

سیستم تیراندازی Red Dead Redemption 2 شبیه به عنوان Max Payne 3 خواهد بود

اگر تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده باشید متوجه شباهت‌های سیستم تیراندازی بازی با عنوان Max Payne خواهید شد. حال سازندگان نیز این شباهت را تائید کرده و به طور خاص به عنوان Max Payne 3 اشاره کرده‌اند.

صاحب‌خبر -
سیستم تیراندازی Red Dead Redemption 2 شبیه به عنوان Max Payne 3 خواهد بود

اگر تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کرده باشید متوجه شباهت‌های سیستم تیراندازی بازی با عنوان Max Payne خواهید شد. حال سازندگان نیز این شباهت را تائید کرده و به طور خاص به عنوان Max Payne 3 اشاره کرده‌اند.

Rockstar Intel در توئیتی ضمن انتشار این خبر به این نکته نیز اشاره کرده است که تمام سلاح‌هایی که آرتور حمل می‌کند در طول تجربه گیم‌پلی قابل مشاهده خواهند بود. به عبارت دیگر، خبری از غیب شدن سلاح‌ها و ظاهر شدن ناگهانی آن‌ها در هنگام مبارزات نخواهد بود که این موضوع به واقع‌گرایانه شدن هرچه بیشتر بازی کمک خواهد کرد. در ادامه توئیت موردنظر را مشاهده می‌کنید:

اطلاعات: سیستم تیراندازی بازی مشابه عنوان Max Payne 3 است و تمام سلاح‌هایی که حمل می‌کنید برروی آرتور قابل مشاهده خواهند بود.

عنوان Max Payne 3 سال ۲۰۱۲ برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه شد. این عنوان توانست بعد از عرضه، نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند و مکانیزم‌های تیراندازی آن توانست تحسینی جهانی را به دنبال داشته باشد.

سیستم بولت تایم از مشخصه‌های این سری محسوب می‌شود ولی Max Payne 3 توانست به طور خاص، سیستم کاورگیری قابل‌توجهی را ارائه دهد که به بازی‌بازان اجازه می‌داد تا هم‌زمان با جاخالی دادن و کاورگیری شلیک نمایند. همچنین تیراندازی به هر زاویه‌ای که در حال پردازش بود، از دیگر ویژگی‌های بازی به شمار می‌رفت. بنابراین انتظار می‌رود که این ویژگی‌ها نیز مانند سیستم بولت تایم (bullet-time) در گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 مشاهده شود؛ سیستمی که در تریلر گیم‌پلی بازی نیز شاهد حضور آن بودیم.

Red Dead Redemption 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دست توسعه می‌باشد. بازی قرار است در تاریخ جمعه ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) منتشر شود، البته اگر شاهد تاخیر خوردن تاریخ عرضه بازی نباشیم. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی می‌توانید نگاهی به توضیحات رسمی راک‌استار در مورد داستان بازی داشته باشید:

آمریکا، سال ۱۸۹۹٫ پایان عصر غرب وحشی با منهدم کردن آخرین گروه‌های تبهکاری توسط مردان قانون شروع شده است. کسانی که تسلیم نشوند و یا مقاومت کنند، کشته خواهند شد.

بعد از عملیات ناموفق دزدی در شهر غربی بلک واتر، آرتور مورگان و گروه Van der Linde مجبور به فرار می‌شوند. آن‌ها که تحت تعقیب ماموران فدرال و بهترین جایزه‌بگیران کشور هستند، مجبورند تا برای بقای خود به سرقت، دزدی و مبارزه در سرتاسر منطقه مرکزی و زمخت آمریکا بپردازند. با بیشتر شدن تهدیدهای فروپاشی گروه، آرتور می‌بایست بین آرمان‌های خود و وفاداری اعضای گروهی که او را به این جایگاه رسانده‌اند، یکی را انتخاب کند.

به تازگی تصاویر و اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده است که همگی نشانی از واقع‌گرایانه بودن بازی را با خود دارند. تا آن جا که سازندگان از امکان تجربه بازی به صورت اول شخص نیز خبر داده‌اند. این اطلاعات انتظار برای انتشار دومین تریلر از گیم‌پلی بازی را سخت‌تر از قبل کرده است. در این بین می‌توانید نگاهی به تحلیل فنی تریلر گیم‌پلی بازی داشته باشید. برای پیگیری سایر اخبار نیز به این آدرس مراجعه کنید.

نظر شما