شناسهٔ خبر: 28250505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بانوان خراسان جنوبی برای کمک به عتبات عالیات ۴هزار مترمربع فرش بافتند

R41348/P1357/S6,56/CT1

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از برپایی ۳۴ موکب خراسان جنوبی در اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: در ۶ماهه نخست امسال بانوان خراسان جنوبی ۴هزار مترمربع فرش برای کمک به ساخت صحن حضرت زهرا(ع) بافتند.

صاحب‌خبر -

موسی جوینده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: اربعین امسال 34 موکب از خراسان جنوبی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی(ع) برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه 29 موکب در کاظمین، یک موکب در سامرا و مابقی در مسیر نجف به کربلا خواهد بود افزود: این موکب‌ها در بخش‌های اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان و نظافت است و در آنها هزار و 200 خدمه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی در 6ماهه نخست امسال 2 میلیارد تومان وجه نقد برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده همچنین بانوان استان 4هزار مترمربع فرش دستباف به‌ارزش حدود 400 میلیون تومان برای کمک به ساخت صحن حضرت زهرا(ع) بافتند.

جوینده ابراز کرد: کمک‌های مردم خراسان جنوبی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش دارد و کمک‌های مردم برای ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(ع) در نجف اشرف مصرف می‌شود.

انتهای پیام/ح*

نظر شما