شناسهٔ خبر: 28250499 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نبردن جایزه بازیکن سال اروپا و اخراج مقابل والنسیا؛ رونالدو احساس می‌کند با جدایی از رئال مادرید چیزی تغییر کرده است

مهدی آزادی

CR7 باور ندارد که اتفاقات اخیر، چندان اتفاقی بوده باشد و درست مثل اطرافیانش می‌خواهد باور کند که واقعا پشت پرده‌ای در کار است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس احساس می‌کند پس از جدایی‌اش از رئال مادرید چیزی تغییر کرده است.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، رونالدو در بازی با والنسیا در حالی اخراج شد و با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد که دلیل تصمیم فلیکس بریش آلمانی را درک نمی‌کرد. او باور نمی‌کرد به خاطر آن صحنه، با چنین مجازات سنگینی رو به رو شود. بلافاصله اطرافیان او به این اتفاق واکنش نشان دادند و واقعیت این است که رونالدو و نزدیکانش به دنبال پیدا کردن پشت پرده این اتفاقات هستند.

در واقع CR7 احساس می‌کند با جدایی از رئال مادرید چیزی تغییر کرده است. تغییر اوضاع از موناکو شروع شد. جایی که سه ساعت پیش از شروع مراسم به او اطلاع داده شد که جایزه قرار نیست به او برسد و مودریچ جایزه را برده است. رونالدو این را یک اتفاق عجیب و غریب می‌دانست چون معتقد بود جایزه بهترین بازیکن سال اروپا باید به خودش می‌رسید. نتیجه این شد که او در مراسم شرکت نکرد. اخراج عجیب کریستیانو در بازی با والنسیا بار دیگر به بد گمانی‌های اطرافیان این بازیکن دامن زد.

آنها حرف از انتقام یوفا می‌زنند. از اینکه این نهاد قصد دارد به نحوی رونالدو را بابت عدم حضور در مراسم بهترین‌های فصل، آزار بدهد. گرچه چنین فرضیه‌ای بسیار بعید است چون رونالدو را در واقع کمک داور پشت دروازه اخراج کرد نه بریش. آزار و اذیتی که اطرافیان رونالدو از آن حرف می‌زنند روز دوشنبه می‌تواند بیشتر هم شود اگر جایزه بهترین بازیکن سال دنیا هم به مودریچ برسد. 

رونالدو خودش را قربانی می‌داند. فیفا این را می‌داند. رئال مادرید اما همه چیز را طبیعی می‌بیند. هم نیامدن رونالدو به مراسم و هم اخراج او در بازی با والنسیا که از نظر کهکشانی‌ها بخشی از بازی بوده و نه چیزی بیشتر.

نظر شما