شناسهٔ خبر: 28250095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری:

رمز پیروزی ما در دفاع مقدس وحدت و اتکا به قدرت الهی بود

آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» با بیان این‌که رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس وحدت و اتکا به قدرت الهی بود، گفت: امروز ملت ایران و مسئولان نیازمند بازنگاه به دفاع مقدس هستند تا بدانند که چگونه پیروزمندانه از جنگ هشت ساله و نابرابر خارج شده و مرز خود را حفظ کردیم.

صاحب‌خبر -

رمز پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس وحدت و اتکا به قدرت الهی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (شنبه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در یاسوج، دفاع مقدس را جهاد فی‌سبیل‌الله و تبلور فضائل عاشورایی دانست و اظهار داشت: ما در دفاع مقدس از دین و خاک‌مان دفاع کردیم و این ارزش برای همیشه ماندگار است.

وی با تأکید بر این که باید دید چه شد که در دفاع مقدس پیروز شدیم و توانستیم خود را حفظ کنیم، افزود: رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس وحدت و اتکا به قدرت الهی بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس دفاع را به مثابه جهاد در راه خدا دانسته و از ارزش‌های دینی و انقلابی خود حفاظت کرده و از دین، ملت و خاک کشور دفاع کردند.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: امروز ملت ایران و مسئولان نیازمند بازنگاه به دفاع مقدس هستند تا بدانند که چگونه پیروزمندانه از جنگ هشت ساله و نابرابر خارج شده و مرز خود را حفظ کردند.

وی با تاکید بر این‌که اگر روح ایثار و شهادت با وحدت همراه باشد از همه سختی‌ها عبور خواهیم کرد، گفت: امروز دشمن در مصاف اقتصادی می‌خواهد پایه‌های اقتصاد کشور را بشکند و ما باید با تدبیر و اندیشه سد محکمی در برابر این هجوم بسازیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برای عبور از مشکلات باید به آرمان‌ها تکیه و راهی پیدا کرده تا از مخمصه‌های اقتصادی عبور کنیم و باید بدانیم خداوند به جامعه‌ای که بر پایه حکمت، تدبیر، عزت و مقاومت شکل بگیرد، کمک می‌کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر این‌که ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد دشمن به طعمه و مکر و حیله‌اش برسد، گفت: امیدواریم با تدبیر مسئولان فقر، گرانی و مشکلات و با صلابت آنان فساد‌ها و تبعیض‌ها رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما