شناسهٔ خبر: 28249678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع ۵۵۰ بسته تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند بوشهری

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ۵۵۰ بسته تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

توزیع ۵۵۰ بسته تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند بوشهریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سید محمد علی مهیمنیان پور بیان کرد: یکی از فعالیت های مهم این نهاد در آستانه شروع سال تحصیلی جدید توزیع بسته های تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند است.

وی افزود: بیش از ۵5۰ دانش آموز مددجو در شهر بوشهر تحت حمایت این نهاد هستند که همه آنها بسته تحصیلی دریافت کردند.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان بوشهر با بیان اینکه این بسته های تحصیلی شامل کیف مدرسه، کفش و نوشت افزار است افزود: ارزش هر یک از این بسته های تحصیلی ۲۰۰ هزار تومان است.

وی همچنین با اشاره به پرداخت هزینه ثبت نام و تهیه کتاب دانش آموزان نیازمند اضافه کرد: هزینه تقویت بنیه تحصیلی، مشاوره و هدایت تحصیلی و حمایت از دانش آموزان نخبه نیز در طول سال به مددجویان پرداخت می شود.

مهیمنیان پور با تاکید بر مشارکت مردم خیر و نیکوکار در امر کمک به نیازمندان خاطرنشان کرد:  نیکوکاران استان می توانند در مرحله دوم جشن عاطفه ها که ۱۱ مهر ماه در سطح مدارس برگزار می شود شرکت کرده و کمک های خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانند و یا از طریق روش آنی پرداخت با شماره گیری کد دستوری*۸۸۷۷*۰۷۷# بر روی تلفن همراه اقدام به پرداخت کمک های نقدی خود کنند.

نظر شما