شناسهٔ خبر: 28249321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وحدت، کلید واژه خروج پیروزمندانه از جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که به یاد داشته باشیم که با روحیه همدلی و ایستادگی تحت رهبری مقام معظم رهبری می توان از این جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن نیز سربلند خارج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس در کرج برگزار شد با سلام و درود بر امام حسین (ع) و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، افزود: یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان جمهوری اسلامی ایران همواره زنده است.

وی ادامه داد: بر دلاورمردان ارتش سرفراز و قهرمانان سپاه پاسداران، بسیجیان خط شکن و نیروی انتظامی همیشه حافظ و جانفشان، درود می فرستیم چراکه همواره برای دفاع از مردم ایران اسلامی و عزت و سربلندی این آب و خاک در میدان های مختلف حضور داشته اند.

دکترنجفی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خون های پاکی است که در راه دفاع از ایران اسلامی جاری شده گفت: فرزندان این آب و خاک با روحیه ایثار و غیرت به تاسی از سالار شهیدان زیر بار ذلت نرفتند و هرگز تسلیم نشدند.

وی افزود: 37 سال پیش مردم ایران در برابر تجاوزی خشونت وار به پیروی از فرهنگ عاشورایی با تمام وجود از عزت و شرف و تمامیت ارضی خود دفاع کردند.

استاندار البرز با بیان اینکه صدام از همه داشته های مستکبران برای مقابله با جمهوری اسلامی بهره برد، اضافه کرد: خوش خدمتی های صدام به دشمنان نظام جمهوری اسلامی با حضور دلیرمردان و دلاورزنان میهن اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، بی نتیجه ماند چراکه مردم این سرزمین مشتاقانه درب شهادت را کوفتند و شهد شیرین شهادت را نوشیدند ولی هرگز نترسیدند.

وی گفت: امروز هم جمهوری اسلامی ایران با جنگ اقتصادی و تبلیغاتی سنگینی مواجه است و در مقابل دشمنی قرار گرفته که به هیچ قانون و عهدی احترام نمی گذارد.

دکترنجفی افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است که به یاد داشته باشیم که با روحیه همدلی و ایستادگی تحت رهبری مقام معظم رهبری می توان از این جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن نیز سربلند خارج شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که وحدت رمز پیروزی است و به یاد داریم که هیچ منیتی در دفاع مقدس وجود نداشت و همه مردم و مسئولان همدل و متحد به نبال دفاع از کیان میهن اسلامی بودند.

استاندار البرز گفت: سنگر های دفاع مقدس امروز به سنگر سازندگی و ایجاد اشتغال و رفاه تبدیل می شود و علاوه بر حفظ و حراست از خون شهدا پیشرفت بیش از پیش انقلاب اسلامی را رقم می زند.

 

 

نظر شما