شناسهٔ خبر: 28248627 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

اطلاعات جدیدی از عنوان Fallout 76 منتشر شد

Fallout 76 به زمان انتشار خود بسیار نزدیک شده و بتزدا در چند روز گذشته اطلاعات بیشتری راجع به عنوان آینده‌ی خود منتشر کرده است که در ادامه نگاهی بر این جزئیات خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -
اطلاعات جدیدی از عنوان Fallout 76 منتشر شد

Fallout 76 به زمان انتشار خود بسیار نزدیک شده و بتزدا در چند روز گذشته اطلاعات بیشتری راجع به عنوان آینده‌ی خود منتشر کرده است که در ادامه نگاهی بر این جزئیات خواهیم داشت.

به تازگی پروفایل رسمی Fallout 76 در توئیتر، اسکرین‌شاتی جدید از بازی را منتشر کرده است که سلاحی عجیب و غریب شبیه به یک گیتار را نشان می‌دهد. همچنین در ادامه کامنتی آمده است که طبق آن نقشه‌ی جدید بازی با نام Appalachia شناخته می‌شود. در ادامه توئیت موردنظر را مشاهده می‌کنید:

Appalachia چه تفاوتی با Commonwealth یا Capital Wasteland دارد؟ این تفاوت با یک شمشیر گیتاری شروع می‌شود.

پیت هاینز (Pete Hines) در ادامه بیشتر در مورد این سلاح توضیح داده است و اظهار داشته که متاسفانه این فقط یک سلاح است و نمی‌توان به عنوان یک ابزار نوازندگی از آن استفاده کرد.

شما می‌توانید مانند دیگر شمشیرها از آن استفاده کنید. سلاح‌ها و ابزارهای نوازندگی با هم تفاوت دارند.

پیت هاینز همچنین جزئیاتی را از خرید و فروش و نحوه خوابیدن در بازی ارائه کرده است. بازی‌بازان در هنگام خرید و فروش کاملا آزادی عمل خواهند داشت و می‌توانند هر قیمتی که مایلند را اعمال کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با صفر کردن قیمت یک آیتم، آن را هدیه بدهند:

شما می‌توانید هر قیمتی که دوست دارید را برای فروش آیتم‌های خود در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید با صفر کردن قیمت یک آیتم، آن را به رایگان به دیگران ببخشید.

طبق اظهارات پیت هاینز، خوابیدن و خارج شدن از بازی، دو مقوله‌ی جداگانه هستند؛ بنابراین نیازی نیست که بازی‌بازان هنگام خارج شدن از بازی نگران بی‌دفاع ماندن شخصیت خود باشند:

اگر بازی‌بازان از بازی خارج شوند، شخصیت آن‌ها ناپدید می‌شود حتی اگر خوابیده باشد.

اخیرا جزئیاتی از نحوه توزیع Xp در بین اعضای تیم نیز منتشر شده بود. اگرچه نحوه توزیع Xp بسته به این که چه کسی ضربه آخر را وارد کرده باشد فرق خواهد داشت، با این وجود تمام اعضای تیم قادر به لوت کردن جسد خواهند بود.

بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و تمامی محتویات پس از انتشار آن به صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از Fallout 76 با محوریت همکاری بازی‌بازان را از طریق این نشانی مشاهده کنید.

نظر شما