شناسهٔ خبر: 28248221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تدارک بیش از 50 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران

سرهنگ عسگر مجیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران مهمترین این برنامه ها را برگزاری رژه نیروهای نظامی در ساری و بابل به صورت متمرکز و در بقیه شهرها با عناوین دیگر تحت

صاحب‌خبر - سرهنگ عسگر مجیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران مهمترین این برنامه ها را برگزاری رژه نیروهای نظامی در ساری و بابل به صورت متمرکز و در بقیه شهرها با عناوین دیگر تحت عنوان صبحگاه های مشترک، رونمایی از پهباد نخبگان که نقشه برداری معادن را انجام می دهد و توسط بسیجیان دانش پژوه طراحی شده، رونمایی نرم افزار راویان 25 به عنوان راوی بخشی از تاریخ دوران دفاع مقدس، عملیات ها، یادمان ها، زندگینامه و دست نوشته ها و وصیت نامه های شهدا را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
معاون فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اعزام تیم های جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم برای انجام کارهای عمرانی، پزشکی و غیره، تحویل خانه محروم ، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عطرافشانی گلزار شهدا و ده ها برنامه متنوع از دیگر برنامه های تدارک دیده شده همزمان با هفته دفاع مقدس در مازندران است.
وی همچنین به برگزاری یادواره شهدای زن مازندران در شهر قائمشهر خبر داد و افزود: این یادواره روز دوشنبه اینده به یاد 29 شهید زن استان مازندران برگزار می شود.
مجیدی همچنین افتتاح و تحویل خانه محرومین را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران عنوان کرد و گفت: تعداد دقیق این واحدها هنوز مشخص نیست و به محض تکمیل افتتاح و به نیازمندان و متقاضیان تحویل می شود.
وی همچنین به تعهد احداث 700 واحد مسکن محرومین در سال 97 اشاره و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال تمامی این واحدها تکمیل و تحویل شوند.
**اقدام تروریستی اهواز حمله ای بزدلانه است
معاون فرمانده سپاه کربلا همچنین در این نشست با اشاره به حمله تروریستی صبح امروز در اهواز گفت: این حوادث و حملات تروریستی نشان از بزدلی دشمن در مقابل مقاومت و عظت ملت ایران دارد و هیچ ارزش نظامی ندارد .
مجیدی افزود: اقدامات دشمن در اهواز و حمله تروریست ها به رژه نیروهای مسلح شبیه سایر اقدامات تروریستی گذشته دشمن و به لحاظ نظامی جزو اقدامات کور است که ارزش نظامی ندارد.
وی گفت: سپاه کشور قبلا هم به اقدامات تروریستی دشمنان پاسخ خوبی داده و الان هم پاسخ در خوری به آنها خواهد داد.
معاون سپاه مازندران ادامه داد: استان مازندران به لحاظ امنیتی از جایگاه بالایی برخوردار است اما این به آن معنا نیست که نظامیان و بقیه افراد نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند و برادران پاسدار در سطح کشور و استان با تمام غیرت از امنیت ملت و خانواده ها حمایت خواهند کرد.
7335/1899
انتهای پیام

نظر شما