شناسهٔ خبر: 28247374 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

حواشی دیدار نساجی و استقلال؛ ترفند جالب همسایه‌های ورزشگاه وطنی علیه اقدام عجیب ناظر بازی!

سجاد ساوری

مسئولان قائم شهر برای بازدید از ورزشگاه شهید وطنی، در آن حاضر شدند.

صاحب‌خبر -

طرفداری-دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهید وطنی در حالی برگزار می‌شود که قرار است بلیط‌فروشی این مسابقه به صورت الکترونیکی صورت بگیرد و تماشاگران باید به همراه خود حتماً کارت ملی داشته باشند.

به گزارش فارس، دو قسمت کوچک از جایگاه تماشاگران به هواداران تیم استقلال اختصاص پیدا کرده که این دو جایگاه نسبت به بقیه جایگاه‌ها تفکیک شده است و سرتاسر استادیوم در اختیار طرفداران نساجی قائم‌شهر خواهد بود.

* در فاصله حدود 6 ساعت به آغاز دیدار دو تیم هنوز تماشاگری به استادیوم مراجعه نکرده و به نظر می‌رسد هواداران نساجی و استقلال از ساعاتی دیگر برای بازی به استادیوم مراجعه کنند. 

* همچنین تنی چند از مسئولان شهری ورزشگاه قائم‌شهر ساعاتی قبل از شروع مسابقه با حضور در استادیوم شهید وطنی امکانات این مجموعه را مورد بررسی قرار داده تا این دیدار بدون مشکل برگزار شود.

* یکی از نکات جالب توجه در برگزاری اولین بازی خانگی نساجی امسال این بود که همسایه‌های دیوار به دیوار ساکن جنب استادیوم از بالکن خانه‌های خود مسابقه نساجی را تماشا می‌کردند که این موضوع در نوع خود جالب و البته عجیب بود.حتی این مورد در برنامه 90 هم پخش شد و ناظر آن مسابقه دلایل خود را برای اینکه این تماشاگران نباید از آن محیط بازی را تماشا کنند ارائه کرد. جالب‌تر اینجا است که همان ناظر امروز قرار است نظارت بر مسابقه دیدار تیم‌های استقلال و نساجی را بر عهده داشته باشد. به همین علت وقتی رفعتی  روز گذشته از استادیوم بازدید کرد دستور داد تا به نوعی برای جلوگیری از اتفاقات هفته اول پارچه‌ای بنر مانند مقابل بالکن آن خانه قرار بگیرد تا اتفاقات هفته اول مجدداً رخ ندهد اما در کمال تعجب همسایه‌ها بعد از پیگیری نتیجه و نصب پارچه روی دست رفعتی بلند شده و این بار آنها داربستی را بالاتر از داربست نصب شده ناظر داوری کمی بالاتر از آن نصب کردند و به نوعی ترفندی جدید ارائه کردند تا رفعتی مانع از تماشای مسابقه آنها نشود.

ورزشگاه شهید وطنی

نظر شما