شناسهٔ خبر: 28246291 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرهنگ رحمانی خبر داد:

ترافیک پرحجم در ورودی شهرها/احتمال یک طرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه ناجا از احتمال یک طرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس خبر داد و گفت: در حال حاضر تمام محورهای ورودی به کلانشهرها پرحجم هستند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک ورودی به کلانشهرها پرحجم است همچنین ترافیک در تمامی محورهای شمالی به سمت تهران پرحجم هستند.

وی ادامه داد: ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی در این ساعت در کشور روان است. تمهیدات لازم برای بازگشت سفرهای تابستانی صورت گرفته است در ساعات پیش‌رو در صورتی که با حجم بالای ترافیک روبرو باشیم قطعا این تمهیدات اعمال خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به احتمال یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز گفت: در صورت حجم بالای ترافیک محور کرج چالوس از ساعت 5 عصر و محور هراز نیز از ساعت 4 احتمال دارد که یکطرفه شود و ممنوعیت تردد در این محورها اعمال شود. اما با توجه به حجم ترافیک که در حال حاضر در این محورها مشاهده می‌شود به نظر می‌رسد محور هراز نیازی به یکطرفه شدن ندارد و یک طرفه شدن محور کرج چالوس هم به بار ترافیکی در این محور بستگی دارد.

نظر شما